بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

بانک صادرات ایران ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی پرداخت کرد

بانک صادرات ایران طی ٩ ماهه ابتدای سال ٩٨، بیش از ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به بیش از چهار هزار و ٩٠٠ نفر پرداخت کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حمایت از بخش‌های مختلف اقتصادی کشور در قالب پرداخت وام قرض‌الحسنه همچنان در دستور کار این بانک است به نحوی که طی ٩ ماه اول سال ٩٨ بالغ بر ٩٩٣ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه اشتغالزایی بانک صادرات ایران به چهار هزار و ٩٠٩ نفر از معرفی شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی پرداخت شده است.
این بانک همچنین از ابتدای سال ٩٧ تا پایان آذرماه سال‌جاری بالغ بر ٢٨ هزار و ٧٥٨ فقره وام قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به معرفی‌شدگان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت کرده و روند حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی اقشار ضعیف جامعه همچنان به عنوان یکی از رسالت‌های اجتماعی بانک صادرات ایران ادامه دارد.
بانک صادرات ایران علاوه بر تأمین مالی طرح‌های زیربنایی و تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی، حمایت از بخش‌های اقتصادی اقشار نیازمند را نیز در دستور کار دارد، به نحوی که طی ٩ ماهه اول سال ٩٨ حدود ١٤٦ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش ١١٠ هزار میلیارد ریال توسط این بانک در بخش‌های مختلف از جمله وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه، مشاغل خانگی، تسهیلات مسکن اقشار ویژه، بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بافت‌‌های فرسوده شهری، حوادث قهری، نیازهای ضروری، تأمین سرمایه بنگاه‌های کوچک و متوسط و... پرداخت شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.