تنها 2روز دیگر برای بالابردن شانس خود در بانک ایران زمین فرصت دارید

اختصاصی دیوان اقتصاد؛

تنها 2روز دیگر برای بالابردن شانس خود در بانک ایران زمین فرصت دارید

بانک ایران زمین در طرح به وقت زمستان، این امکان را برای اعضای باشگاه فراهم کرده است تا امتیازاتی را که از ابتدای سال از طریق عملکرد خود در بانک کسب کرده اند، در اصطلاح به «فرصت های شانس» تبدیل کنند».

به گزارش  دیوان اقتصاد، یکی از آخرین طرح‌ها در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین طرحی است تحت عنوان «به وقت زمستان» که در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین برای جلب نظر بیشتر اعضای آن، در حال برگزاری است.
در این طرح فرصتی برای اعضای باشگاه ایران زمین فراهم شده است که، به مدت ۲۲ روز، از تاریخ اول تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ در چهارمین دوره باشگاه مشتریان بانک ایران زمین شرکت و از سه سبد قرعه کشی در این جشنواره به شرح ذیل بهره‌مند شوند:
سبد دماوند شامل ۱۰۵ هدیه میلیون ریالی
سبد زاگرس شامل ۱۰ هدیه ۵ میلیون ریالی
سبد سبلان شامل ۵۰ هدیه ۲ میلیون ریالی
به گفته مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین، علاوه بر جشنواره هایی که تا کنون در این بانک برگزار شده، در جشنواره به وقت زمستان اعضای باشگاه مشتریان همواره می توانند امتیازهای خود را به بسته‌های جذاب دیگری نظیر شانس چرخ گردون، خرید شارژ، هدیه نقدی، کدهای تخفیف و غیره تبدیل کنند.
برهمین اساس نیز، به زودی کدهای تخفیفی با همکاری شرکتهای در اختیار مشتریان بانک ایران زمین قرار گرفته و این امکان برای مشتریان و اعضای باشگاه فراهم خواهد شد که خدمات و محصولات این شرکتها را با شرایط بسیار مناسبی دریافت کنند.
این گزارش می‌افزاید، تفاوت اساسی باشگاه مشتریان با سایر جشنواره های بانک ایران زمین، مستمر بودن این دسته از جشنواره ها است. در واقع مشتری قادر است همواره امتیازهای خود را تبدیل به فرصتهای شانس کند و این موضوع رضایت مشتریان را افزایش می دهد.
لازم به ذکر است که علاقمندان تنها تا 22 بهمن 98 فرصت دارند تا در جشنواره به وقت زمستان امتیاز خود را بهبود ببخشند.
گفتنی است، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://club.izbank.ir/Festival_Zemestaneh98.aspx مراجعه کنید.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.