۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای استارتاپ‌ها صادر شد

۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت بانکی برای استارتاپ‌ها صادر شد

رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: سال گذشته ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت‌نامه توسط بانک‌ها برای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها صادر شده است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا، علی وحدت  در گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت و ارایه نیازهای فناورانه در محل پژوهشگاه صنعت نفت، با بیان اینکه صنعت نفت قدیمی ترین صنعت کشور و توسعه دهنده و پیشران اقتصاد کشور است، ادامه داد: از همین رو، باید در اکوسیستم نوآوری کشور این بخش توجه ویژه داشته باشیم.
وی افزود: وزیر نفت در تلاش است تا اکوسیستم نوآوری در صنعت نفت شکل بگیرد.
وحدت به بحث خرید تضمینی کالاهای مورد نیاز نفت اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت نیز در این عرضه باید مورد توجه قرار گیرد.
رییس هیات عامل صندوق نواوری و شکوفایی  ادامه داد: ابزارهای مالی این صندوق کامل است و تا پایان سال بیمه سرمایه گذاری را رونمایی می کنیم و انواع ابزارها را طراحی کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم از این رویدادها حداکثر استفاده را داشته باشیم، افزود: در سال گذشته ۲۱۰۰ میلیارد تومان توسط صندوق نواوری و شکوفایی به شرکت های دانش بنیان تزریق شده است.
وحدت همچنین به صدور ۱۱۰۰ میلیارد تومان ضمانت نامه توسط بانک ها اشاره کرد و گفت: ۴ هزار میلیارد تومان نیز قرارداد توسط این شرکت ها به امضا رسیده است.
 به گزارش ایرنا، در این رویداد، ۴۰ نشست در ۳ روز برگزار خواهد شد و نیازهای فناورانه اعلام می شود.
همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای ۲۵۰ شرکت دانش بنیان، فناور و استارتاپ نیز برگزار است.
گردهمایی شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های صنعت نفت و نیازهای فناورانه، از امروز ۲۷ بهمن تا روز سه شنبه ۲۹ بهمن در محل پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود.
 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.