نمایشگاه حمایت از ساخت داخل درصنعت پتروشیمی با حمایت بیمه ملت برگزار شد

نمایشگاه حمایت از ساخت داخل درصنعت پتروشیمی با حمایت بیمه ملت برگزار شد

نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی از تاریخ 27 الی 29 بهمن ماه در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش با حمایت و حضور شرکت بیمه ملت بعد از سه روز به کار خود پایان داد.

به گزارش دیوان اقتصاد,بیمه ملت یکی از اعضای "کنسرسیوم بیمه‌های انرژی" به راهبری شرکت بیمه ایران یکی از شرکتهای پیشرو و فعال در صدور بیمه نامه های تخصصی انرژی برای بیش از 100 واحد پتروشیمی در کشور از جمله هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس و هلدینگ تاپیکو است.
شرکت بیمه ملت دارای سوابق ارزیابی و پرداخت خسارات بزرگ در حوزه صنایع پتروشیمی کشور بوده که بعنوان نمونه می توان به پرداخت خسارت آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی ماهشهر در سال 95 بمبلغ 3،760،000 یورو (سهم شرکت بیمه ملت از کل مبلغ خسارت) نام برد.
حمیدرضا علی‌محمدی، مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت با اشاره به این نمایشگاه و حضور بیمه ملت اظهار داشتند :« بر اساس تحریم‌هایی که از سال 1388 بر صنعت نفت کشور تحمیل شد، صنعت نفت ناچارا مجبور به تهیه بیمه نامه های خود از بیمه گران داخلی شد.با عنایت به شرایط اضطراری و با همکاری کارشناسان صنعت نفت و کارشناسان صنعت بیمه از جمله بیمه ملت تاکنون توانسته ایم بیمه نامه های لازم را تهیه و ارائه نماییم.»
بر اساس این گزارش در این نمایشگاه امین احمدیان (معاون بازاریابی و فروش)، فرهاد عظیمی (معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت) و وهاب جوادی(مدیر بازاریابی) و مهندس اسدی افکند(سرپرست اداره بیمه های انرژی) با حضور فعال در نمایشگاه جلساتی با دیگر شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار کردند.
در این جلسات مسئولین بیمه ملت ضمن معرفی رشته های بیمه‌ای، ظرفیت ها و توانمندی های شرکت بیمه ملت بر ایجاد تعاملات و همکاری تاکید کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.