اهدای جایزه ملی مدیریت مالی به گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان

اهدای جایزه ملی مدیریت مالی به گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان

تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران در دهمین مراسم جایزه ملی مدیریت مالی به گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان اهدا شد.

 به گزارش دیوان اقتصاد،در جریان این مراسم که روز ۲۶ بهمن با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه توسعه مالی و اقتصادی سامان به نمایندگی از این مجموعه، تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت را دریافت کرد.
گفتنی است، طراحی مدل جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط اساتید و متخصصین خبره در مدل‌های مطرح دنیا صورت گرفته است. به‌گونه‌ای که در این مدل ارزیابی حوزه مالی و اقتصادی سازمان‌ها و شرکت‌ها با استفاده از معیارها و شاخص‌های تخصصی مالی و حسابداری انجام می‌پذیرد.
حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی ازجمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.