تعداد معاملات بورس از یک میلیارد سهم فراتر رفت

تعداد معاملات بورس از یک میلیارد سهم فراتر رفت

تعداد ۱۰۲۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون نوبت معاملاتی از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۴ روز معاملاتی توسط معامله‌گران در بورس اوراق بهادار دادوستد شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۲۴ روز معاملاتی تعداد ۱۰۲۹ میلیارد و ۴۲۱ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۴۴۱۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در ۹۹ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۵۴۰ دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.
همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۶۷۳ میلیارد و ۵۳۲ میلیون سهم به ارزش ۲۱۳۰ هزار و ۵۴۷ میلیارد ریال در ۴۶ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۷۲۷ نوبت در بازار اول؛ ۳۲۷ میلیارد و ۹۰ میلیون سهم به ارزش ۱۸۹۷ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال در ۵۱ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۳۵۴ نوبت در بازار دوم؛ ۸۷ میلیون و ۹۰۰ هزار برگه به ارزش ۸۵ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال در ۲۷ هزار و ۶۹۰ نوبت در بازار بدهی، ۲۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قرارداد به ارزش ۲۰۵۹ میلیارد ریال در ۱۲۳ هزار و ۳۷۱ نوبت در بازار مشتقه و ۲۸ میلیارد و ۴۹۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۲۹۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در ۸۹۸ هزار و ۳۹۸ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.
شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۳۴۵ هزار و ۷۳۵ واحد رشد، معادل ۱۹۳.۵۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۵۲۴ هزار و ۳۹۴ واحد رسیده است.
شاخص بازار اول نیز در این مدت با رشد ۲۳۶ هزار و ۵ واحدی و شاخص بازار دوم با رشد ۷۷۱ هزار و ۷۴۷ واحدی به ترتیب ۱۷۶.۳۰ و ۲۲۳.۵۹ درصد افزایش داشته‌اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.