فاز نخست پروژه مجموعه گردشگری وهتل بافت، تابستان آینده به بهره برداری می رسد

فاز نخست پروژه مجموعه گردشگری وهتل بافت، تابستان آینده به بهره برداری می رسد

فاز نخست پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت شامل احداث ویلاها و فودکورت در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش دیوان اقتصاد، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه مجموعه گردشگری و هتل بافت اکنون بیش از 35 درصد است و فاز اول آن تا پایان تابستان آینده به بهره برداری می رسد.
پروژه "مجموعه گردشگری و هتل 4 ستاره بافت" در راستای تقویت گردشگری و ارج نهادن به تعاملات فرهنگی در حدود 11 هزار مترمربع در 2 فاز شامل هتل و ویلاهای اقامتی و فودکورت طراحی شده و در دست اجراست.
ساخت این هتل در راستای تقویت گردشگری کمک شایانی به اقتصاد منطقه، به وي‍ژه شهر بافت خواهد داشت. در حال حاضر حدود 50 نفر نیروی پیمانکاری و کارفرما در این پروژه مشغول به کار هستند و با راه اندازی آن برای بیش از 30 نفر اشتغال مستقیم و حدود 200 نفر فرصت شغلی غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.
این گزارش حاکیست: راه اندازی هتل بافت نقش مهمی در توسعه گردشگری استان کرمان و استان های همجوار و همچنین آبادانی شهرستان بافت خواهد داشت.
با توجه به نقش صنعت گردشگری در درآمدزایی، توسعه زیرساخت ها، کارآفرینی، اشتغال زایی و فقرزدایی و با عنایت به سیاست های گروه مالی گردشگری مبنی بر توسعه و فعالیت درنقاط کمتر توسعه یافته به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین ارائه خدمات اقامتی، نمایشگاهی و جشنواره ای به واحدهای صنعتی شهر بافت به ویژه کارخانه فولاد بافت، تصمیم به طراحی و ساخت هتل و مجموعه گردشگری شهرستان بافت در استان کرمان گرفته شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.