آغاز به کار نمایشگاه های بهاره مجازی از امروز

آغاز به کار نمایشگاه های بهاره مجازی از امروز

طرح"نمایشگاه بهاره مجازی" از امروز به منظور کمک به کسب و کارهای مختلف و همچنین کمک به مردم برای تأمین کالاهای مورد نیاز، شروع شد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از تسنیم، اسفند ماه هر ساله، برای کسبه و صنوف مختلف ماهی همراه با رونق و شلوغی و ازدحام مردم برای خرید بود، اما امسال با ورود مهمان ناخوانده ای به نام کرونا، بازار داغ شب عید، سرد شده و کسبه را با مشکلات مختلفی روبه رو کرده است.

نمایشگاه های بهاره هر ساله اسفند ماه در سراسر کشور به منظور تأمین مایحتاح مردم با قیمت مناسب در ایام پایانی سال برگزار می شد، اما شیوع ویروس کرونا با خانه نشین کردن، ضربه اقتصادی شدیدی را به کسب و کارهای مختلف وارد کرده و همین امر باعث شد، مسئولان برای کمک به آنها طرح "جشنواره نمایشگاه بهاره مجازی" را راه اندازی کنند.

این طرح که از صبح امروز کار خود را شروع می کند، امکان خرید کلیه کالاهای مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال را به صورت اینترنتی فراهم کرده و حتی کسبه های خرد نیز می توانند برای فروش کالای خود از این طریق اقدام کنند.

بنابراین،مردم می توانند با مراجعه به آدرس ttp://bahar99.ir پس از مقایسه قیمت در فروشگاه های مختلفی که در این طرح شرکت کرده اند، کالای خود را به بهترین قیمت خریداری کنند تا نیاز حضوری مردم برای خرید در این ایام و با شرایط فعلی، به حداقل برسد.

بر اساس این گزارش، با این اقدام علاوه بر کمک به اصناف برای جبران بخشی از ضررهایی که این روزها متحمل شده اند، مردم نیز از خرید شب عید باز نمانده و هر چند قرار نیست عید نوروز به معنای سالهای گذشته، به منظور مبارزه با ویروس کرونا، نداشته باشیم ولی حداقل نیاز به حضور مردم در اماکن عمومی و مراکز خرید را کاهش می دهد.

گفتنی است ،طرح "نمایشگاه بهاره مجازی" با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور، سازمان بسیج دانشجویی کشور،وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سازمان صدا و سیما، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،اتحادیه کسب و کارهای مجازی کشور و اتاق اصناف ایران بدون پرداخت هیچ هزینه ای از طرف کسبه و صنوف مختلف از امروز ٢٣اسفندماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.