اجرای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در بیمه آرمان

اجرای صدور آنلاین بیمه شخص ثالث در بیمه آرمان

همزمان با پاندمی ویروس کرونا در جهان و شیوع این بیماری در ایران، رئیس کل بیمه مرکزی با صدور دستوری از شرکتهای بیمه خواست به منظور حفظ سلامت شهروندان و کاهش مراجعات در خصوص تمدید بیمه نامه شخص ثالث ، ابزارهای صدور الکترونیکی و تمدید خودکار بیمه نامه ها را اجرایی نمایند، در همین راستا شرکت بیمه آرمان بعنوان یکی از شرکتهای پیشگام در اجرای این دستور ، از سامانه بیمه گری آنلاین خود رونمایی کرد .

به گزارش دیوان اقتصاد، نیما لطفی مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان در رابطه با دستور العمل رئیس کل بیمه مرکزی و اقداماتی که در شرکت انجام شده گفت: شرکت بیمه آرمان در راستای اجرای دستور رئیس کل بیمه مرکزی به جهت کاهش مراجعات مردم به شرکت و نمایندگی ها خود در سراسر کشور اقداماتی را انجام داده است و از تمام بیمه گذاران بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه درخواست می کنیم برای حفاظت از جان خود و خانواده هایشان با مراجعه به شعبه مجازی بیمه آرمان به آدرس https://www. armanins24.com نسبت به خرید بیمه نامه بر خط اقدام کرده و نسبت به خرید یا تمدید بیمه نامه های شخص ثالث از طریق سایت شرکت اقدام کنند.

لطفی ادامه داد: طبق هماهنگی به عمل آمده و در راستای مسئولیت اجتماعی مقرر شد برای آن دسته از بیمه گذارانی که امکان خرید بیمه نامه از طریق آنلاین میسر نیست، شرکت نسبت به تجدید بیمه نامه های صادره شرکت خود که تا ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ منقضی می شوند به صورت یکساله اقدام و به روش های مقتضی به بیمه گذاران خود اعلام خواهد نمود.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان ادامه داد: همچنین شرکت بیمه آرمان تمامی استعلامات و راهنمایی و پرسش های که امکان دارد برای بیمه گذارصورت بگیرد پیش بینی و در سایت شرکت درج کرده است و بیمه گذاران با مراجعه به آدرس سایت که پیشتر اعلام شده می توانند جواب پرسش های خود را دریافت نمایند.

لطفی افزود: شرکت بیمه آرمان تمامی تمهیدات لازم را برای جلوگیری از مراجعه حضوری بیمه گذاران اندیشده است و امیدوارم با همکاری بیمه گذاران شرایط به سویی پیش برود که ویروس کرونا ریشه کن شود.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آرمان در پایان گفت: با توجه به اینکه امسال شرایط، شرایط خاصی است و سفرهای نوروزی هم کاهش یافته از تمامی مردم درخواست می کنیم که برای حفظ سلامتی خود و خانوادهایشان در خانه بمانند .




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.