طرح رایگان دورکاری و آموزش برای مقابله با کرونا

طرح رایگان دورکاری و آموزش برای مقابله با کرونا

سه‌شنبه, مارس 17, 2020 - 12:24 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مجموعه‌ فعال در حوزه پیاده‌سازی ارتباطات یکپارچه صوت و تصویر و دیتا در کشور، با همکاری و حمایت سازمان‌های مختلف در راستای مسوولیت اجتماعی خود به ارایه سرویس‌های رایگان مناسب جهت دورکاری و آموزش اقدام کرده است.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا,در این طرح که مجموعه «کاوا ارتباطات هوشمند» برای شهروندان در نظر گرفته است، شرکت تعاونی کارکنان فناوری اطلاعات ریاست جمهوری (اروند)، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات، شرکت پرداز گستر ارتباطات برلیان نیز همکاری کرده‌اند تا شهروندان در دوران قرنطینه خانگی برای آموزش، دورکاری و مسایلی از این دست دچار مشکل نشوند.
خدمات این مجموعه به چند صورت ارایه می‌شود، آموزش از راه دور برای مدارس و آموزشگاه‌ها که بتوانند از راه دور و بدون خروج از منزل در کلاس‌های درس خود شرکت کنند. راه دوم ارتباطات صوتی و تصویری از راه دور است که امکاناتی از قبیل اشتراک‌گذاری ساده فایل و اشتراک گذاری صفحه نمایش یا یک برنامه خاص برای کارهای تیمی برای آن در نظر گرفته شده است.
راه سوم، سیستم تلفنی تحت شبکه با استفاده از مرکز تماس قدرتمندی است که به شرکت‌ها این امکان را ارایه می‌کند که با ارسال شماره شرکت خود به سرشماره مجموعه، تماس‌های تلفنی خود را در منزل، تلفن‌های همراه یا کامپیوتر شخصی به صورت رایگان دریافت کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.