حمایت بانک ملت از کمپین رایگان آموزشی”در خانه بیاموزیم”

حمایت بانک ملت از کمپین رایگان آموزشی”در خانه بیاموزیم”

شنبه, مارس 21, 2020 - 14:31 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

کمپین ملی آموزشی #در_خانه_بیاموزیم با هدف استفاده از فرصت حضور در خانه برای ارتقاء دانش و مهارت های فناورانه با حمایت بانک ملت به صورت رایگان و آنلاین اجرا می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، ثبت نام این دوره ها از روز شنبه ۲۴ اسفند ماه سال ۹۸ از طریق صفحه اطلاع رسانیbit.ly/darkhanehو درگاه نیمکت آنلاین به نشانیwww.nimkatonline.comآغاز شده است.
بر این اساس، علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، طراحی وب‌سایت و سئو، مدیریت، نرم افزارهای تخصصی، علوم مالی، توسعه فردی، آموزش و مشاوره کروناویروس، از سراسر ایران می توانند به کمپین گسترده #در_خانه_بیاموزیم بپیوندند.
این طرح آموزشی رایگان در حوزه‌های برنامه نویسی، طراحی وب، سئو، نرم افزارهای تخصصی، مدیریت، حسابداری، توسعه فردی، زبان انگلیسی و آموزش و مشاوره در خصوص کروناویروس، به صورت آنلاین، برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سراسر کشور، در دوره های مختلف در روزهای تعطیلات نوروزی برنامه ریزی شده و تعدادی از اساتید کشور در این حوزه ها برای ارائه آن ها به مخاطبان همکاری می‌کنند.
بر پایه ی این گزارش، بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی، با توجه به شرایط فعلی در حوزه سلامت، تعطیلات اجباری بر اثر نگرانی از شیوع ویروس کرونا و لزوم خانه‌نشینی مردم، و ایجاد فرصت مناسب برای آموزش های رایگان باهدف ارتقاء دانش و مهارت های فناورانه از این کمپین حمایت کرده است.
این گزارش می‌افزاید، مجتمع دانش بنیان بامداد با همکاری شرکت انتقال داده های آسیاتک به عنوان تامین کننده زیرساخت فنی و حمایت چند نهاد و موسسه دیگر این کمپین را اجرا خواهند کرد.
گفتنی است، دانش‌پذیران در پایان دوره آموزشی، درصورت موفقیت در آزمون آنلاین، از سوی مجتمع فنی و حرفه‌ای بامداد مدرک نیز دریافت خواهند کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.