کمک یک و نیم میلیاردی بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای مقابله با کرونا

کمک یک و نیم میلیاردی بانک رفاه به دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای مقابله با کرونا

شنبه, مارس 28, 2020 - 13:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک رفاه در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهدا کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و به عنوان بانکی اجتماعی و سلامت محور، با اهدای مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان برای خرید دستگاه اکسیژن و سایر اقلام مورد نیاز بیماران مبتلا به ویروس کرونا به یاری هم وطنان خود شتافت.
سید ولی الله محققی مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در پیشگیری و درمان بیماری کرونا، این مبلغ را که با مساعدت کارکنان و برخی از مشتریان حقیقی و حقوقی بانک رفاه کارگران این استان به دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل برای کمک به درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا اهدا شده است را نشان از همسویی و حمایت از ایثارگری تلاشگران سلامت دانست.
وی به دیگر فعالیت ها و اقدامات بانک رفاه برای کمک به مدیریت بحران و پیشگیری از شیوع کرونا از طریق کاهش مراجعات حضوری هموطنان به شعب بانک در سراسر استان اشاره کرد و از هم میهنان خواست به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از خدمات غیرحضوری و بانکداری الکترونیک برای فعالیت‌های مالی و پولی خود استفاده و از مراجعه حضوری به شعب بانک ها خودداری کنند.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.