دستورالعمل تمدید بیمه شخص ثالث بیمه سینا ابلاغ شد

دستورالعمل تمدید بیمه شخص ثالث بیمه سینا ابلاغ شد

چهارشنبه, آوریل 1, 2020 - 13:28 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

 بیمه سینا از ابلاغ دستورالعمل نحوه تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه بر اساس بخش‌نامه بیمه مرکزی خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، رضا جعفری، مدیر عامل بیمه سینا از ابلاغ دستورالعمل نحوه تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه بر اساس بخش‌نامه بیمه مرکزی خبر داد و افزود: پیرو بخشنامه ۲۱ اسفندماه 1398 بیمه مرکزی و جهت رفاه حال هموطنان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، بیمه سینا تمهیدات ویژه‌ای را برای تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و حوادث راننده به شعب و شبکه فروش ابلاغ کرد.

مدیرعامل بیمه سینا تصریح کرد: برای حفظ سلامت بیمه‌گذاران، زیرساخت‌های لازم جهت تمدید بیمه‌نامه‌های شخص ثالث به صورت آنلاین و سایر روش‌های غیرحضوری مطابق بخش‌نامه بیمه مرکزی و پس از انقضای مدت بیمه‌نامه از سوی شعب این شرکت بدون الزام به حضور بیمه‌گذاران به طور پیوسته فراهم شده و هیچ‌گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی افزود: بیمه‌گذاران این شرکت از ۱۵ اردیبهشت ماه به بعد می‌توانند با مراجعه به شعب یا نمایندگی‌های بیمه سینا، و ارائه بیمه‌نامه قبلی و پرداخت و تسویه حق‌بیمه، بیمه‌نامه تمدید شده خود را تحویل بگیرند. لازم به توضیح است که این طرح تمدید فقط شامل بیمه‌نامه‌هایی خواهد بود که تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ منقضی خواهند شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.