بانک سپه یک کرسی گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را واگذار می کند

مدیرعامل بانک سپه :

بانک سپه یک کرسی گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را واگذار می کند

در راستای سیاست های وزارت اقتصاد و بانک مرکزی جهت خروج بانک ها از بنگاه داری، بانک سپه درصدد واگذاری یک کرسی از سهام مدیریتی خود در شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به شکل نقد و اقساط است.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمد کاظم چقازردی، مدیرعامل بانک سپه در گفت و گویی با سنا در این خصوص اظهار داشت: این سیاست در راستای خروج از بنگاه داری و تامین منابع لازم برای اعطای تسهیلات در راستای کمک به جهش تولید طبق تاکید مقام معظم رهبری انجام خواهد شد. به این ترتیب، توان مالی آزاد شده از محل این واگذاری صرف تقویت وضعیت نقدی و افزایش توان عملیاتی بانک و نقش آفرینی بیشتر در تامین مالی پروژه های ملی و استانی خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال روز افزون از بازار سرمایه توسط سرمایه گذاران، رونق بازار سرمایه را یکی از ارکان توسعه اقتصادی کشور توصیف کرد و اعلام کرد: بازار پول و بازار سرمایه در کنار یکدیگر می توانند زمینه های توسعه اقتصادی کشور را فراهم کنند و بانک سپه نیز در صدد است از فرصت فراهم شده جهت عرضه شرکت های تحت مالکیت خود استفاده کند و به این شکل به افزایش شناوری سهام شرکت های زیرمجموعه بیافزاید.

چقازردی در ادامه گفت: بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی همواره در تلاش بوده است به توسعه بازار سرمایه و افزایش سهام شناوری شرکت های تحت مدیریت خود کمک کند و با فرصت ایجاد شده در بازار سرمایه، شرایط این مهم فراهم است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.