فعالیت بیمه‌گران باید متناسب با شرایط پساکرونا تغییر یابد

مدیرعامل در گردهمایی مدیران و روسای شعب بیمه البرز :

فعالیت بیمه‌گران باید متناسب با شرایط پساکرونا تغییر یابد

مدیرعامل بیمه البرز در سخنان افتتاحیه گردهمایی مدیران و روسای مجتمع و شعب بیمه البرز با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: سال 1398 با سیل آغاز شد و خسارت زلزله و آشوب های آبان ماه به آن دامن زد اما هیچ کسی فکر نمی کرد با کرونا پایان پذیرد واحوال کرونایی به سال 1399 نیز کشیده شود. همه اتفاقات ذکرشده ریسک‌های بزرگی هستند که صنعت بیمه و به تبع آن بیمه البرز را درگیر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محسن پورکیانی تاکید کرد: بدون شک دوران پسا کرونا، دوران جدیدی برای بیمه‌گران خواهد بود و نباید توقع داشت جهان به سرعت به دوران پیش ازکرونا بازگردد بلکه باید کسب و کار خود را متناسب با شرایط کنونی تغییر دهند.
به گفته نایب رییس هیات مدیره بیمه البرز، کرونا چالش غیرقابل پیش بینی ای بود که بیمه گران جهان را با شوک مواجه کرد اما درس های آموختنی بسیاری برای کسب و کارهای مختلف داشت و نقاط آسیب پذیرکسب وکارها را آشکار کرد و از طرف دیگر فرصت هایی برای بهبود عملکرد ایجاد کرد .
پورکیانی افزود: لازم می دانم از زحمات اعضای هیات مدیره سابق بیمه البرز تشکر و قدردانی کنم و از زحمات تمامی همکاران و همچنین مدیران ستادی و روسای شعب نیز سپاسگزارم.
مدیرعامل بیمه البرز خطاب به کارکنان این شرکت تصریح کرد: دست یاری تک تک شما عزیزان را برای همفکری و همیاری می فشارم زیرا بدون همفکری بین کارکنان به موفیقت و اهداف مورد نظر نخواهیم رسید. همه باید تلاش کنیم و با افزایش سهم سودده بیمه البرز از بازار بیمه کشور، بهره‌وری شرکت را افزایش دهیم.
این گزارش حاکی است، گردهمایی دو روزه مدیران و روسای شعب شرکت بیمه البرز که هر ساله به منظور بررسی عملکرد سال گذشته و اعلام سیاست‌های کلی این شرکت در سال جدید برگزار می‌شد، امسال در پی شیوع ویروس کرونا، روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه به صورت مجازی در حال برگزاری است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.