پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن

به مناسبت تأسیس شرکت صنایع شیمیایی ایران؛

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن

حسین مهری مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسیس شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، متن پیام به شرح زیر است:
خداوند منان را شاکریم که در سایه همت و تلاش مستمر همه مدیران و همکاران ارجمند شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام گرفته است، این مجموعه بزرگ بیست و ششمین سالگرد تأسیس خود را جشن می گیرد.
شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران با تکیه بر توان ملی و استفاده از پتانسیل های شرکت های داخلی و بومی سازی روش های تولید، علیرغم تحریم‌های وضع شده، توانسته است موفقیت های چشمگیری در زمینه تولید محصولاتی نظیر الکیل بنزن خطی (LAB) ، آلکیلات سنگین(HAB) و نرمال پارافین بدست آورد و با در اختیار داشتن بیش از ۸۰ درصد بازار داخلی آلکیل‌ بنزن خطی، در زمره صادرکنندگان نمونه کشور قرار گیرد.
این افتخار سرآغاز مسیری جدید، رو به توسعه و در جهت اعتلاء و سربلندی ایران عزیز بوده و لازم است که این مجموعه با حضور مقتدرانه در بازارهای داخلی و خارجی، مسیری جدید به سوی تکامل و تحول را آغاز نموده و همسویی با دانش روز، رفع نیازهای جدید بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصولات و استفاده از سرمایه انسانی توانمند و دانش محور را سر لوحه برنامه های خود قرار دهد.
در پایان باردیگر یازدهم خردادماه سالروز تأسیس این شرکت را به همه همکاران پرتلاش و همچنین کلیه سهامداران و مشتریان تبریک عرض نموده و توفیق همه خدمتگزاران در عرصه صنعت کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.