۳بانک محبوب کشور معرفی شدند

۳بانک محبوب کشور معرفی شدند

در هفتمین دوره سالانه نظرسنجی برای انتخاب برندهای محبوب سال، با آرای مردمی، بانک‌های ملی، ملت و صادرات به عنوان ۳ بانک برتر میان بانک‌های کشور معرفی شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اخبارپول، جشنواره برند محبوب که امسال هفتمین دوره آن از ۱۵اردیبهشت تا پایان تیرماه ۹۹ در حال برگزاری است، هر سال درطیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات، اقدام به نظرسنجی مردمی در خصوص میزان محبوبیت برندهای معتبر کشور می‌کند.

امسال در هفتمین جشنواره برند محبوب من، بنا به آرای مردمی، به ترتیب بانک ملی، بانک ملت و بانک صادرات به عنوان بانک‌های برتر شناخته شدند.

براساس این گزارش، جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.

بنا به اعلام دبیرخانه جشنواره برند محبوب من، هدف این جشنواره ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف کنندگان بوده و به همین منظوراین جشنواره قصد دارد تا با شناسایی و معرفی برندهای محبوب مردم، زمینه معرفی این برندها به مصرف کنندگان و قدردانی از آنها را فراهم آورد.

برهمین اساس هم در این جشنواره، از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروههای کالا و خدمات استفاده شده تا ضمن ایجاد زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان در این نظرسنجی، بتوان ارزیابی قابل اعتمادی از طیف گسترده برندهای فعال در گروههای مختلف کالا و خدمات به دست آورد.

لذا با توجه به سیاستهای این جشنواره و به منظور قدردانی از تلاش صنعتگران ایرانی، به شرط حضور حداقل ۱۰ برند ایرانی در گروه، ۳ برند ایرانی اول هر گروه که بالاترین رای را در میان برندهای ایرانی گروه کسب کرده باشند به عنوان برندهای محبوب ایرانی آن گروه معرفی خواهند شد و نشان زرین برند محبوب ایرانی سال ۱۳۹۹ به آنها اهدا خواهد شد.

لازم ذکر است که شرط حداقل رای در هر گروه نیز به عنوان مبنای اعتبارسنجی گروه‌ها در نظر گرفته شده و گروه‌هایی که تعداد کل آرای ثبت شده به برندها در آن گروه زیر ۲هزار رای باشد از رده بندی حذف می‌شوند.

گفتنی است، اخذ آرای مردمی در این نظرسنجی، شبکه اجتماعی اینستاگرام بوده و شرکت کنندگان در این جشنواره با مراجعه به صفحه @irantopbrands به ۳ بانک ملی، ملت، صادرات به عنوان ۳ بانک برتر رای دادند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.