باید در جهت توسعه فروش بیمه های خرد و تلاش برای افزایش نرخ تمدید و چسبندگی مشتریان گام برداریم

مدیرعامل درنشست هم اندیشی با روسای شعب بیمه البرز:

باید در جهت توسعه فروش بیمه های خرد و تلاش برای افزایش نرخ تمدید و چسبندگی مشتریان گام برداریم

چهارمین نشست هم اندیشی مدیرعامل با روسای شعب شهرستان‌های نیمه برخوردار شرکت بیمه البرز به ریاست محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، با حضور مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و تعدادی از مدیران ستادی و روسای شعب شرکت بیمه البرز در آبادان، بجنورد، بوشهر، بندرامام خمینی، بندر انزلی، بندرعباس، بیرجند، قم، قزوین، رشت، کاشان، کرمان تنکابن، سنندج، همدان و یزد، 15 تیرماه برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محسن پورکیانی در این نشست به طبقه بندی شعب این شرکت به چهارگروه شعب تهران و کرج، شعب کلان شهرها، شعب شهرهای برخوردار و شعب شهرهای نیمه برخوردار اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای بیمه البرز، ارتقای جایگاه بیمه البرز در بازار بیمه کشور و افزایش سهم بازار نیازمند همدلی و عزم سازمانی و حفظ حقوق ذینفعان شرکت اعم از بیمه گزاران ، کارکنان و نمایندگان و سهامداران است.
مدیرعامل بیمه البرز توجه بیشتر به توسعه فروش بیمه های خرد به ویژه در مناطق نیمه برخوردار و افزایش نرخ تمدید بیمه نامه ها و تلاش برای چسبندگی بیشتر مشتریان را امری ضروری دانست که باید در دستور کار شعب قرار گیرد.
وی تاکید کرد: در همین راستا توجه و رسیدگی به مسایل کارکنان و نمایندگان به منظور افزایش ارق و چسبندگی سازمانی آنها ضروری است.
وی جایگزینی شاخص محوری به جای سلیقه محوری را از اقدامات مناسب اخیر بیمه البرز دانست و بر لزوم تعیین شاخص های دقیق تر به ویژه در ارزیابی عملکرد شعب تاکید کرد.
مجید علی پناهی، رئیس هیات مدیره بیمه البرز نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل و تمامی دست اندرکاران اجرایی به بهره گیری روسای شعب از اختیارات محوله در بخش صدور و خسارت تاکید کرد و تلاش تمامی کارکنان در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده در برنامه بازرگانی بیمه البرز در سال 99 را ضروری دانست.
در ادامه معاونان ، مدیران و روسای شعب هر یک به ارایه نقطه نظرات خود در جهت دستیابی به اهداف تعیین شده در سال 99 پرداختند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.