تسریع شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا

تسریع شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب‌دیده از کرونا

قائم مقام بانک مرکزی بر لزوم تسریع شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اکبر کمیجانی، در دومین نشست «بحث و بررسی عملکرد شبکه بانکی در اجرای طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا»، ضمن قدردانی از همکاری شبکه بانکی در اعطای تسهیلات به خانوارهای یارانه‌بگیر، گفت: در طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا، تا تاریخ ۱۴تیر ماه ۱۳۹۹، تعداد ۱۴۷ هزار و ۹۰۰ واحد کسب‌وکار با آمار شاغلان ۳۳۲ هزار و ۷۳۰ نفر که مورد تایید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار گرفته بودند، از طریق سامانه کارا به شبکه بانکی کشور معرفی شده‌اند که لازم است در پرداخت تسهیلات ستاد ملی مقابله با کرونا به این واحدها تسریع و تسهیل شود.
در این جلسه موضوع تسریع در اعطای تسهیلات یاد شده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که براین اساس پیش بینی می‌شود در روزهای آتی پرداخت تسهیلات به صاحبان کسب‌وکار با رشد قابل توجهی روبه‌رو شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون پایش و سیاست‌های اقتصادی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری و اعضای هیات مدیره ناظر بر امور اعتباری بانک‌ها و مؤسسات اعتباری عامل در این جلسه حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.