بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از مرکز آموزش و پژوهش بیمه ایران

بازدید دبیرکل سندیکای بیمه‌گران از مرکز آموزش و پژوهش بیمه ایران

کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران با همراهی اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و نوآوری، بهرام دارائی سرپرست دفتر آموزش و پژوهش و ابراهیم فرج معاون دفتر آموزش و پژوهش از مرکز آموزش و پژوهش بیمه ایران بازدید کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این بازدید دبیرکل سندیکای بیمه گران اظهار کرد: این مرکز ظرفیتهای خوبی برای رفع نیاز های آموزشی صنعت بیمه دارد و می تواند با یکارگیری اساتید برجسته داخلی و خارجی در جهت بالابردن سطح آموزش و دانش بیمه ایران و صنعت بیمه از این ظرفیت استفاده کند.
وی ایجاد شورای مشورتی برای ظرفیت سنجی و ساماندهی و همچنین تقویت آنها در صنعت بیمه را از جمله اقدامات سندیکا برشمرد و گفت: ارتقای سطح علمی کارکنان و نمایندگان به لحاظ نرم افزاری و همچنین مدیریت استراتژیک و رفتار سازمانی باید در اولویت برنامه های آموزشی و پژوهشی قرار گیرد.
دبیرکل سندیکای بیمه گران، استفاده از نظرات کارشناسان و کارکنان در تدوین استراتژی شرکت (مشارکت طلبی) را مهم عنوان کرد و افزود: در شرکتهای بازرگانی و تجاری، ایجاد انگیزه و حفظ نیروهای پایدار، اهمیت بسزایی دارد و آموزش رفتارهای سازمانی می تواند در تحکیم و قوام بخشی مدیریت نوین کمک زیادی کند از اینرو باید الزامات و بایدها و نبایدها به درستی شناسایی گردد تا شرکت ها به درستی راهبری گردند.
اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه ایران نیز در این دیدار استراتژی و عملکرد بیمه ایران را در راستای خدمت به مردم و تسریع در ارائه خدمات عنوان کرد و متذکر شد: شتاب تغییرات در سال های کنونی سرعت بیشتری نسبت به گذشته گرفته به طوری که هر ۴۵ روز دانش بشر تغییر می کند به همین جهت بیمه ایران به دنبال ارائه خدمات ازطریق طرح های نوین بیمه ای و خلق محصولات جدید با استفاده از سیستم های دیجیتالی والکترونیکی است.
وی با اشاره به توانمندی های مر کز آموزش و پژوهش بیمه ایران اعلام کرد: این مرکز با بهره گیری از اساتید برجسته و نمونه دانشگاه ها، علاوه بر کارکنان و شبکه فروش بیمه ایران، آمادگی ارائه خدمات آموزشی به سایر شرکت های های بیمه ای و نمایندگان و کارگزاران آنها را، به صورت حضوری و آموزش آنلاین را دارد.
بهرام دارائی سرپرست دفتر آموزش و پژوهش بیمه ایران نیز در این بازدید، گزارشی از عملکرد این مرکز در سال ۱۳۹۸ و همچنین برنامه های آموزشی سال ۱۳۹۹ برای کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش، ارائه کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.