تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست

رییس جمهور:

تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست

شنبه, ژولیه 11, 2020 - 11:11 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

رییس جمهور گفت: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند شش ماه این کار را ادامه دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با بیان اینکه مردم و دولت باید همکاری خوب و دقیق داشته باشند، اظهار کرد: اگر اینگونه باشد در برابر مشکلات کرونا سریعتر عمل می‌کنیم و عبورمان راحت‌تر است اما اگر جز این باشد موفقیت ما دچار مشکل می‌شود.

وی افزود: عادی انگاری این ویروس و کروناهراسی هر دو ما را دچار مشکل می‌کند. اگر فکر کنیم که دیگر این ویروس را پشت سر گذاشته‌ایم که ما را دچار مشکل می‌کند و اگر هم فکر کنیم باید همه کارها تعطیل شود بازهم به مشکل می‌خوریم.

رییس جمهوری یادآور شد: تعطیلی کسب و کار و فعالیت اقتصادی در طولانی مدت قابل اجرا نیست و هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند شش ماه این کار را ادامه دهد و مردم هم نمی‌پذیرند. اما راه درست در ادامه فعالیت‌های اقتصادی یا فرهنگی فقط منحصر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و هیچ راه دومی وجود ندارد.

روحانی تاکید کرد: تجمعات به طور کلی در وضعیت امروز غیرقابل قبول است. چه عزا چه عروسی، چه سمینار چه جشنواره. همه اینها مضر است و حتی اگر برای کنکور هم وزارت بهداشت مشکلی داشته باشد برای آن تمهیدات بیشتری در نظر می‌گیرم.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.