بازنشستگان به‌عنوان سرمایه انسانی سازمان حائز تجارب ارزنده‌ای می‌باشند

بازنشستگان به‌عنوان سرمایه انسانی سازمان حائز تجارب ارزنده‌ای می‌باشند

حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تجلیل از سه نفر از بازنشستگان این بانک گفت: بازنشستگان دارای تجارب ارزنده‌ای هستند.

به گزارش دیوان اقتصاد، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون پیش از ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: فعالیت تخصصی در نظام بانکی از مشاغل دشوار و پراسترس می‌باشد که علاوه بر آمادگی ذهنی و دانش و مهارت فراوان، نیازمند اتخاذ تصمیمات صحیح در فرآیندهای بانکی و مالی می‌باشد.
مهدیان با اشاره به این‌که اعتبار بانک و کارمند بانک از رابطه دوطرفه نشأت می گرد اظهار داشت: اشتغال در بانک به‌عنوان نهاد مالی که مورد اعتماد و اطمینان جامعه است باعث شخصیت و اعتبار همکار بانک می‌شود و از سوی دیگر نیز برآیند عملکردی تک‌تک کارکنان بانک است که موجب کارآمدی سیستم مالی و چرخش اعتبار و ایجاد ارزش‌افزوده در اقتصاد می‌گردد.
وی با اشاره به مسائل و حساسیت‌های موجود فعالیت در بنگاه مالی گفت: همکاری که با تلاش فراوان و حفظ آمادگی ذهنی و جسمی و با تسلط بر بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های در حال خدمت‌رسانی در شعبه و ستاد و به عموم مردم و درراه اعتلای اجتماعی و اقتصادی کشور خدمت نموده و با سرفرازی و موفقیت دوران خدمت را به سرانجام رسانده و به‌افتخار بازنشستگی نائل می‌شود این جایگاه و موقعیت جای تبریک و شادمانی دارد و شایسته تجلیل و تقدیر می‌باشد.
مهدیان با اشاره به تجارب ارزنده و اعتبار اجتماعی همکاران بازنشسته در حوزه‌های تخصصی گفت: مطابق ظرفیت‌های قانونی امکان بهره‌مندی از تجارب و آموزه‌های این عزیزان در حوزه‌های تخصصی وجود دارد و بانک توسعه تعاون نیز در راستای ارتقای کارآمدی از دانش و تجربه و مهارت این عزیزان در راستای خدمات بهینه به مشتریان و جامعه هدف بهره‌جویی می‌نماید.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به خدمات ارزنده آقایان مصطفی سهیلی، حسین کمیجانی و داود آرامش در این بانک و همچنین صندوق تعاون کشور تصریح نمود: این عزیزان از همکاران اخلاق مدار، کارآمد و ارزشمند بانک و صندوق بوده و در حوزه‌های تخصصی خود، موجب پایه‌گذاری بسیاری از فرآیندهای خدمات‌رسانی بانک گردیده و با عملکرد مناسب، باعث افزایش اعتبار سازمان متبوع خود گردیده‌اند.
سعید معادی معاون شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون ضمن تجلیل از مقام بازنشستگان جدید بانک گفت: سازمان با اجرای برنامه‌های توسعه منابع انسانی و آموزش و مهارت افزایی موجب رشد و اعتلا و کارآمدی همکاران می‌گردد و همکاران نیز با انتقال تجارب به نیروهای جدید چرخه حفظ و انتقال و ارتقای دانش و کارآمدی را فراهم می‌نمایند و ارزش بازنشسته‌ها نیز در این فرآیند بسیار حائز اهمیت است.
معادی برگزاری مراسم تجلیل و تقدیر از بازنشستگان با حضور مقام ارشد بانک را برخاسته از درایت مدیران ارشد بانک دانست و گفت: تأکید بر رعایت احترام به‌مراتب انسانی و قدردانی از همکارانی که سی سال فعالیت صادقانه و ارزنده درراه ارتقای سطح کارآمدی نظام بانکی و اقتصادی تلاش نموده‌اند نشانگر رویکرد هوشمندانه مقام ارشد بانک می‌باشد.
گفتنی است در این جلسه حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی بانک نیز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.