حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است

حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است

سخنگوی دولت اعلام کرد: حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است.

به گزارش دیوان اقتصاد، علی ربیعی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: امروز در سالگرد برجام هستیم. برجام موضوعی چالشی در ایالات متحده آمریکا شد. سخنگوی دولت گفت: هیچ کشوری بدون جنگ از ذیل فصل هفت منشور خارج نشده، اما برجام این امکان را فراهم کرد. برجام به دلیل تخطی آمریکا نتوانست انتظارات اقتصادی ایران را برآورده کند.

وی اعلام کرد: حمایت از بورس همچنان در دستور کار دولت است. موافقت دولت با افزایش سهم شناور شرکت های وابسته به دستگاه های اجرایی از جمله اقدامات مهم در این راستا بوده است. ربیعی تصریح کرد : در سال ۹۹ به اندازه ۱۵ سال گذشته وام قرض الحسنه بدون ضامن به بازنشستگان پرداخت می شود. با اهتمام دولت حقوق بازنشستگان به خواسته آنها نزدیک و همسان‌سازی شد. همچنین ۳۰ هزار میلیارد بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شد.

سخنگوی دولت افزود : اقدامات برای ساخت ۲۰ هزار مسکن برای جامعه ایثارگری در حال انجام است و امیدواریم تا پایان دولت به آنها تقدیم شود. ربیعی اظهار داشت : کره جنوبی با تسلیم شدن به آمریکا حاضر شده روابط خود با ایران را به مخاطره بیندازد. خواستار تنش نیستیم ولی اقدام کره جنوبی در خصوص عدم بازگشت بدهی ایران را از مراجع بین المللی پیگیری میکنیم و واکنش مقتضی نشان خواهیم داد.

وی گفت: ونزوئلا کمکی از ایران نخواسته است. هدف ما برخورداری از مناسبات عادی تجاری با ونزوئلاست. تجارت ایران و ونزوئلا مستثنی نیست و دریافت بهای کالاهای صادراتی از آن همانند سایر کشورهاست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.