دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند

دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری می‌گیرند

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران می‌گوید با نهایی شدن طرح پیشنهادی، دارندگان سهام عدالت کارت اعتباری دریافت خواهند کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد,حسین سلاح ورزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر گفت: بحث در رابطه با اعطای کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت از مدت‌ها پیش مطرح شده بود که سر انجام صبح امروز با نهایی شدن بحث‌ها و جمع بندی در رابطه با آن، به تصویب نهایی رسید.
او پیش‌بینی کرد با نهایی شدن این مصوبه، اجرای آن و جزییات مربوط به اعطای این کارت‌ها به صاحبان سهام عدالت به زودی در دستور کار قرار بگیرد.
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران درباره نقش بخش خصوصی در اجرای این طرح نیز اظهار کرد: بحث تصویب و پیگیری این کارت‌ها مربوط به بخش خصوصی نیست و نهادهای تصمیم گیر و اجرایی کشور باید در رابطه با آن تصمیم گیری می‌کردند اما بخش خصوصی مانند دیگر مسائل تلاش می‌کند به عنوان بازوی کمک کننده در کنار دولت باشد و در حوزه اجرا و مشورت حضور داشته باشد.
سلاح ورزی با بیان اینکه تصویب این موضوع می‌تواند نتایج مثبتی داشته باشد، گفت: یکی از دغدغه‌ها پس از عرضه سهام عدالت به مردم و گشایش امکان و خرید و فروش آن، بر هم خوردن نظم و آرامش بازار سرمایه بود که این کارت‌های اعتباری می‌توانند بخشی از نگرانی‌ها را کمتر کنند.
در چارچوب ارائه کارت اعتباری به صاحبان سهام عدالت، این افراد می‌توانند به جای فروش سهام خود، کارت‌هایی دریافت کنند و به اندازه بخشی از ارزش سهام خود، در طول سال خرید کرده و در پایان سال این پول را تسویه کنند.
رییس سازمان خصوصی سازی در اردیبهشت امسال اعلام کرد که بیش از ۴۹ میلیون ایرانی سهام عدالت دارند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.