طرح ساماندهی سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

طرح ساماندهی سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته جاری طرح ساماندهی سهام عدالت را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از خانه ملت، دستور کار نشست‌ کمیسیون اقتصادی مجلس در روزهای (یکشنبه ۱۲ مردادماه)، (دوشنبه ۱۳ مردادماه) و (سه شنبه ۱۴ مردادماه) اعلام شد.
بر اساس این گزارش روز (یکشنبه ۱۲ مردادماه) در کمیسیون اقتصادی مجلس لایحه ایجاد مناطق آزاد تجاری-صنعتی سرخس-دوغارون و مازندران بررسی می‌شود، همچنین بررسی لایحه توسعه محدوده منطقه آزاد تجاری-صنعتی انزلی نیز در دستور کار این کمیسیون قرار دارد
لازم به ذکر است در ادامه نشست روز (یکشنبه ۱۲ مردادماه) با حضور اعضای هیئت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آخرین وضعیت فعالیت‌های اقتصادی کشور با محوریت مصوبات و برنامه‌های شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی می‌شود.
گفتنی است در نشست روز دوشنبه(۱۳ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور رئیس و مدیران اقتصادی مرکز پژوهش‌های مجلس برنامه‌ها و اولویت‌های اقتصادی کشور بررسی می‌شود، همچنین در ادامه این نشست با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و معاونین وی آخرین وضعیت اقتصاد گردشگری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
بر اساس این گزارش روز (سه‌شنبه ۱۴ مردادماه) کمیسیون اقتصادی مجلس نشستی را با حضور مدیران عامل بانک‌های دولتی جهت ارائه گزارش عملکرد و بررسی اولویت‌های نظام بانکی کشور برگزار می‌کند، همچنین در ادامه این نشست طرح ساماندهی سهام عدالت نیز بررسی می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.