پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل بیمه ایران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران به مناسبت «روز خبرنگار» پیام تبریکی به پاسداشت زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه و خبرنگاری صادر کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، متن پیام محمد رضایی به شرح زیر است:

به نام خدا

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ «سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد»

تقارن خجسته و فرخنده عید سعید غدیرخم با «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت سهامی بیمه ایران صمیمانه ترین درودها و خالصانه ترین شادباش‌ها را به پاس تلاش های اصحاب رسانه، نثار خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و فرهیخته نمایم.

بی تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور،گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. ایشان نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به‌ویژه عرصه های زیرساخت توسعه همچون صنعت بیمه ممکن نیست. از این‌رو همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و صنعت بیمه کشور ثمره‌های فراوانی در پیشرفت اقتصاد و صنعت کشور و تحقق جهش تولید در بر خواهد داشت.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و با آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون، فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران حوزه اقتصادی و صنعت بیمه که همواره یار و مددکار "بیمه ایران" در فرهنگ سازی و توسعه صنعت بیمه بوده اند، تبریک و تهنیت می‌گویم.

محمد رضایی

مدیر عامل بیمه ایران




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.