۲۰ مرداد؛ آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن

۲۰ مرداد؛ آخرین مهلت تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن

تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن از روز ۱۴ مرداد آغاز شد و تا ۲۰ مردادماه به اتمام می‌رسد.

به گزارش دیوان اقتصاد، تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت کمک ودیعه مسکن که پیش تر از طریق ارسال پیامک به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام به ثبت نام کرده بودند آغاز شده است. از روز ۱۴ مردادماه متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها«۱» است می‌توانند با مراجعه به سایت tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند.

امروز ۱۵ مردادماه نیز متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۲» و «۳» است، ۱۶ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۱» است، ۱۷ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۵»، «۶» و «۷» است، ۱۸ مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها عدد «۰»، «۸» و «۹» است و ۲۰ مرداد کلیه متقاضیان جامانده باید نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام ملی به نشانیtem.mrud.ir مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

گفتنی است، ستاد ملی کرونا به منظور حمایت از مستاجرانی که در بحران کرونا، زندگی آنها با بحران مواجه شده اقدام به حمایت از مستاجران کرده است. رقم ودیعه مسکن برای مستاجران تهران ۵۰ میلیون تومان، برای سایرکلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و برای شهرهای کوچک ۱۵ میلیون تومان است. متقاضیان باید بعد از یکسال اصل ودیعه را به بانک بازگردانند و درعین حال سود این تسهیلات ۱۳ درصد تعیین شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.