نقش آفرینی بیشتر بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

نقش آفرینی بیشتر بانک سپه در عرصه کلان اقتصادی

مدیرعامل بانک از آمادگی این بانک برای نقش آفرینی بیشتر در عرصه کلان اقتصادی و تحقق اهداف کلان اقتصادی دولت خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمدکاظم چقازردی در جلسه رابطین پارلمانی امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حضور جلیلی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، هیئت داودیان عضو هیئت مدیره بانک سپه و نمایندگان پارلمانی سازمان ها و دستگاه های وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی در ساختمان نگین برگزار شد افزود: کشورعزیزمان هم در شرایط تحریم ظالمانه قرار دارد و هم درگیر ویروس کروناست و این موضوع بر کسب و کارها و تولید و اشتغال اثر گذاشته است.

وی با بیان اینکه وزارت امور اقتصادی و دارایی جزو بزرگترین وزارت خانه ها است این وزارتخانه را به اقلیم بزرگ و سرزمین پهناور تشبیه کرد و افزود: ما سربازان این سرزمین پهناور هستیم که باید هر کدام در انجام وظایف و مسئولیت های خود درست ایفای نقش کنیم به گونه ای که به مقامات عالی این وزارتخانه در راستای ایفای مسئولیت مهم ، متعدد و متنوع کمک کنیم .
چقازردی با تأکید بر اینکه انتظارات مردم از مجلس شورای اسلامی زیاد است گفت: بانک سپه اراده قوی برای کمک به تحقق سیاستها و برنامه های اقتصادی و اجتماعی دولت محترم و رفع مشکلات اقتصادی مردم دارد.
تقدیر معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی از تلاش بانک سپه
معاون حقوقی و پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادامه ضمن قدردانی از مدیرعامل بانک سپه اظهار داشت: حسن رابطه و تجربه و تلاش شما در بانک بزرگ سپه قابل قدردانی و ستایش است و کمترین دغدغه را نمایندگان مجلس با بانک سپه دارند.
جلیلی با آرزوی موفقیت برای بانک سپه در پروژه سنگین ادغام گفت: بانک سپه بعد از ادغام یکی از بانک های بزرگ و استثنایی کشور خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته با حضور فعال و پرتلاش مدیران عامل بانک ها و ارتباط مستمر آنها با مجلس و بر اساس ارزیابی معاونت پارلمانی رئیس جمهوری رتبه اول این حضور و تعامل به وزارت امور اقتصادی و دارایی تعلق گرفت.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.