با کالاکارت بانک مهر ایران تورم را دور بزنید

با کالاکارت بانک مهر ایران تورم را دور بزنید

در شرایط کنونی اقتصاد، بانک قرض الحسنه مهر ایران با طرح کالاکارت از قدرت خرید شما محافظت مي‌كند.

به گزارش دیوان اقتصاد، طرح کالاکارت این بانک به مشتریان اين قدرت را مي‌دهد كه بتوانند اثر تورم‌هاي آتي را بر قدرت خريد خود خنثي كنند.
در این طرح مشتری می‌تواند با دریافت يک کارت که حداکثر ۲۰۰ ميليون ريال اعتبار دارد، از پذيرندگان مختلف نسبت به خريد كالا يا دريافت خدمات اقدام كند.
در شرایط فعلی بسیاری از ما نسبت به افزايش قيمت کالاهاي مصرفي بادوام مانند لوازم خانگي نگراني داريم. در اين شرايط يا نياز به پس‌انداز و تحمل انتظار بيشتر براي خريد آن کالا داريم يا اينکه بايد نسبت به خريد يک مدل كم‌كيفيت‌تر از آن كالا تن دهيم.
بانک مهر ایران با ارائه کالاکارت این نگرانی را برطرف کرده است. شما می‌توانيد با دريافت اين كارت نسبت به خريد كالاهاي مورد نياز خود از فروشندگاني با تنوع قابل توجه اقدام كنيد. دامنه فروشندگاني كه در چارچوب اين طرح نسبت به عرضه كالا اقدام مي‌كنند از لوازم خانگي تا رايانه، تلفن همراه، موتورسيكلت و... را در برمي‌گيرد. همچنين دريافت خدمات پزشكي نيز با استفاده از اين كالا امكان‌پذير است.
اگر نگران این هستید که در چند ماه یا یک سال آتي قيمت کالايي که براي خريد آن برنامه‌ريزي كرده‌ايد افزايش يابد، كالاكارت بانك مهر ايران را دريافت كنيد. با دريافت كالاكارت تنها ۴ درصد كارمزد مي‌پردازيد.
ناگفته نماند پرداخت اقساط یک ماه استراحت دارد، یعنی پس از گذشت یک ماه از دريافت کالاکارت توسط مشتري، دريافت اقساط آغاز مي‌شود. اقساط اين طرح نيز ۶ماهه، ۹ماهه و ۱۲ماهه است.
حتماً متوجه شدید که بانک مهر ایران، درآمد آینده شما را همین حالا در اختيارتان قرار مي‌دهد و به اين ترتيب قدرت خريد شما را در برابر تورم حفظ مي‌کند. يعني اگر قرار است کالايي در ۱۲ ماه آتي چند درصد گران‌تر شود، اما شما مي‌دانيد كه درآمد يا حقوقتان در اين مدت افزايش پيدا نمي‌كند، بهتر است پولي را هم‌اكنون در اختيار داشته باشيد تا بتوانيد آن كالا را خريداري كنيد. بانك مهر ايران پول مورد نياز شما را هم‌اكنون در اختيارتان قرار مي‌دهد و شما بدون نگراني از افزايش قيمت كالاي ياد شده در آينده، آن را مي‌خريد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.