مسوولیت پذیری بانک سامان در ایفای مسوولیت اجتماعی‌اش

مسوولیت پذیری بانک سامان در ایفای مسوولیت اجتماعی‌اش

یک‌شنبه, اکتبر 30, 2016 - 17:17 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

شاید این روزها بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی درصدد برآمده‌اند تا در راستای فعالیت‌های اجتماعی خود گامی برداشته و به نوعی خود را در این قضیه سهیم کنند. بانک سامان اما از چندی قبل سیاست‌هایی را در این راستا در پیش گرفته است که از نمونه‌های بازر آن می‌توان به همکاری با موسسه خیریه زنجیره امید برای کمک به نیازمندترین کودکان، ساخت درمانگاه و ساختمان مسکونی پزشکان در شهر زلزله‌زده ورزقان و نیز تأمین هزینه‌های اعزام و درمان یکی از جانبازان جنگ تحمیلی اشاره کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از اقتصاد تهران،این در حالی است که در یکی از اثر گذارترین اقدامات بانک سامان، این بانک درسال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۱، در راستای ایفای بخشـی از مسـوولیت‌های اجتماعی و بشردوسـتانه خود، به ترتیب بودجـه‌ای معادل ۳۵۰ و ۳۰۰ میلیون ریـال را برای کمک به خیریـه بهنـام دهش‌پـور اختصـاص داد.
از سوی دیگر بانک سامان در سال ۱۳۹۲ بودجه‌ای معادل ۷۰۰‌میلیون ریال برای خرید دستگاه ترمیم ستون فقرات بیماران اسکولیوز در اختیار این مؤسسه قرار داد. در سال ۱۳۹۱ نیز کمک هزینه‌ای معادل ۵۰۰‌ میلیون ریال به این خیریه تخصیص داده شد. در سال ۱۳۸۹ نیز با تأمین  ۴۰۰‌ میلیون ریال از جراحی‌‌های حیاتی ۱۰ کودک بی‌بضاعت و تخصیص ۵۰۰‌ میلیون ریال برای تجهیز یک کلینیک توانبخشی اطفال در تهران -همسو با حمایت‌های مالی سفارت ژاپن در ایران- از این خیریه حمایت کرد.
بدون شک انجام کار خیر، ثواب و کمک به نیازمندان در سرلوحه اهداف اینگونه اقدامات از سوی بانک سامان قرار گرفته است و به همین منظور، موارد فوق نشان از اهمیت ورود به حوزه مسوولیت اجتماعی برای مسوولان بانک سامان دارد و امید آن که شاهد فعالیت بیش‌تر سایر بانک‌ها در این خصوص در آینده‌ای نزدیک باشیم.

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.