فرصت سرمایه گذاری در انرژی برای بیمه ها

مدیرعامل بیمه البرز مطرح کرد:

فرصت سرمایه گذاری در انرژی برای بیمه ها

دوشنبه, اکتبر 31, 2016 - 10:42 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مدیرعامل شرکت بیمه البرز با اشاره به پیش بینی های موجود برای جذب ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش انرژی ایران، آن را فرصتی جذاب و عالی برای صنعت بیمه کشور توصیف کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،رسول تاجدار در گفتگو با ایبِنا گفت: بخش انرژی در ایران دست کم به ۲۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد و در صورت تحقق این موضوع رشد خوبی در بازار صنعت بیمه کشور به وجود خواهد آمد.

وی ابراز امیدواری کرد: سال ۱۳۹۶ مشکلات موجود در زمینه نقل و انتقال ارز و ارتباط با بیمه گران اتکایی بین المللی رفع شود.

مدیرعامل بیمه البرز درباره رفع موانع تحریم بر سر راه ارتباط بیمه گران ایران با بیمه گران اتکایی خارجی پس از برجام گفت: در دوران تحریم تجارب بسیار خوبی در کشور مانند تشکیل صندوق ویژه تحریم و کلوپ پی اند آی حاصل شد.

تاجدار با بیان اینکه در دوران تحریم سرمایه های بسیاری در کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفت، افزود: تحریم فرصت هایی را برای کشور در صنعت بیمه به وجود آورد و تجربه بالایی حاصل شد؛ در حال حاضر نیز بیمه مرکزی در صدد مدیریت و استفاده از تجارب حاصل شده در دوران تحریم است.

وی پیش بینی کرد که ماه های باقی مانده از سال جاری و سال ۱۳۹۶ با توجه به پیش بینی های انجام شده از سوی بیمه مرکزی، شرایط مساعدی پیش روی صنعت بیمه کشور باشد.

مدیرعامل بیمه البرز ابراز خوش بینی کرد که در ادامه تحولات اخیر و توافقات پس از برجام، مشکلات ارزی و نقل و انتقال مالی به ویژه با انگلستان به طور کامل برطرف شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.