قدرداني مدير اجرايي شوراي مجمع خيرين استان سيستان و بلوچستان از بانک اقتصادنوين

قدرداني مدير اجرايي شوراي مجمع خيرين استان سيستان و بلوچستان از بانک اقتصادنوين

یک‌شنبه, نوامبر 6, 2016 - 09:07 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

قدرداني مدير اجرايي شوراي مجمع خيرين استان سيستان و بلوچستان از بانک اقتصادنوينمدير اجرايي شوراي مجمع خيرين استان سيستان و بلوچستان با اهداي لوحي به مديرعامل بانک اقتصادنوين از اقدامات اين بانک در تجهيز مرکز درماني منطقه چابهار قدرداني کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، اين بانک تاکنون در راستاي توجه به ايفاي وظايف خود در عرصه‌هاي اجتماعي اقدامات موثر و تاثير‌گذاري داشته است که از آن جمله مي‌توان به ساخت 19 مدرسه در مناطق محروم، تجهيز و راه‌اندازي مراکز درماني، کاشت درخت و احداث بوستان و ... اشاره کرد که در آخرين مورد به همت نخستين بانک خصوصي کشور، مرکز درمان بيماران تالاسمي منطقه چابهار به وسايل مورد نياز تجهيز شد.
بر اساس اين گزارش حمايت از مراکز درماني عمومي از برنامه‌هاي اصلي بانک اقتصادنوين در بخش مسئوليت‌ هاي اجتماعي است که در اين راستا و با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در آخرين مورد راه‌اندازي يک باب خانه بهداشت در شهر زاهدان توسط اين بانک در دستور کار قرار گرفته، ضمن اينکه بانک اقتصادنوين تاکنون از چند انجمن و موسسه ارايه دهنده خدمات پزشکي نيز حمايت کرده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.