رونق بازارسوداگران در صورت عدم مدیریت بازار ارز

رونق بازارسوداگران در صورت عدم مدیریت بازار ارز

جمعه, دسامبر 23, 2016 - 11:22 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی گفت: مدیریت بازار ارز در روزهای گذشته مناسب نبوده و اگر این روند ادامه یابد بازار سوداگران ارز رونق می یابد.

به گزارش دیوان اقتصاد، اصغر سلیمی درگفت وگو با خانه ملت،درباره افزایش قیمت دلار گفت: در روزهای گذشته بازار ارز با نوسانات شدیدی روبرو بوده است که جای تامل دارد.
نماینده مردم سمیرم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد:قیمت ارز متاثر از عوامل مختلف اقتصادی است،البته در مقاطعی هیجانات روانی نیز در بازار تاثیرگذار بوده است.
این نماینده مردم درمجلس دهم افزود:روند افزایشی قیمت دلار در روزهای گذشته،می تواند شرایط بازارها را تغییر دهد و باعث نابسامانی در قیمت کالاها شود.باتوجه به اینکه در ماه های پایانی سال قرار داریم ،باید نوسانات بازار ارز کنترل شود.
وی افزود:مدیریت بازار ارز در روزهای گذشته مناسب و منطقی نبوده است و اگر این روند ادامه یابد بازار سوداگران ارز رونق می یابد.
عضوهیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور درمجلس شورای اسلامی،افزود:افزایش قیمت ارز در روزهای گذشته یک روند صرفا اقتصادی را طی نکرده به دلیل اینکه بطور مثال نرخ تورم کاهشی بوده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.