یکصد هزار بازنشسته جزء سهامداران بیمه ملت

مدیرعامل بیمه ملت خبر داد :

یکصد هزار بازنشسته جزء سهامداران بیمه ملت

سه‌شنبه, ژانویه 3, 2017 - 10:24 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

ابراهیم پور با بیان اینکه هم اکنون ارزش خالص دارایی هرسهم (NAV) بیمه ملت بالاتر از قیمت بازاری آن است، گفت: با انتقال 12.5درصد سهم بیمه ملت به صندوق بازنشستگی تاکنون یکصد هزار نفر بازنشسته آن را خریداری کرده‌اند.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل بیمه ملت در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه هم اکنون ارزش خالص دارایی به ازای هرسهم (NAV) بیمه ملت بالاتر از قیمت بازاری کنونی آن قرار گرفته، عنوان کرد: با توجه به انتقال 12.5 سهام بیمه ملت از پرتفوی بیمه ایران به سبد دارایی‌های صندوق بازنشستگی کشوری به قیمت هر سهم 202 تومان و تخصیص این دارایی برای بازنشسته‌های این صندوق، بطور حتم این معامله به نفع بازنشسته‌ها بوده است.
علیرضا ابراهیم پور با بیان اینکه سود هر سهم پس از کسر مالیات شرکت بیمه ملت پیش از این نیز با تعدیل مثبت روبرو بوده، پیش‌بینی کرد: با توجه به روند سودآوری‌ها در سال آینده می‌توان انتظار داشت که «ملت» از تعدیل سود برآوردی در بودجه همچنان برخوردار شود.
وی افزود: هم اکنون یکصد هزار بازنشسته جزء سهامداران بانک ملت شده‌اند و تلاش می‌شود تا با شناسایی سود مناسبی بتوان برای بازنشستگان درآمد مناسبی به دست آورد.
مدیر عامل بیمه ملت تصریح کرد:« 12.5درصد سهم بیمه ملت در معامله اخیر منتقل شد که به هر یک از سهامداران تعداد 3450 سهم به ارزش 750 هزار تومان برای سه میلیون بازنشسته تخصیص یافته و تاکنون یکصد هزار نفر آن را خریداری کرده اند و این در حالی است که حجم سهام تکافوی بیش از این را نمی‌کرد .»
در حالی 12.5 درصد سهام بیمه ملت به قمیت هر سهم 202 تومان به نام بازنشستگان خریداری شده که تنها سه درصد از کل بازنشسته‌های صندوق بازنشستگی برای خریداری این دارایی از مجموع سه میلیون بازنشسته ابراز علاقه کرده اند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.