بانک دی گواهي‌نامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش دریافت کرد

بانک دی گواهي‌نامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت آموزش دریافت کرد

دوشنبه, فوریه 29, 2016 - 14:41 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانک دی موفق به اخذ گواهي‌نامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت کیفیت آموزش ISO 10015:1999 شد.

بانک دی موفق به اخذ گواهي‌نامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت کیفیت آموزش ISO 10015:1999 شد.

به گزارش بانک و اقتصاد به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی بر اساس ممیزی صورت گرفته از سوی شرکت ITCC INTERNATIONAL موفق به اخذ گواهی‌نامه استاندارد بين‌المللي سيستم مديريت کیفیت آموزش  ISO 10015:1999 شد.

مدیرعامل بانک دی در مراسم اهدای گواهی‌نامه با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در اداره آموزش بانک دی تصریح کرد: آموزش با توسعه یافتگی و متعالی شدن سازمان‌ها مرتبط است و جزو لاینفک سازمان‌های توسعه یافته و پیشرو محسوب می‌شود.

احمد شفیع‌زاده خاطر نشان کرد: آموزش، اساسا یک شاخص ارزیابی سازمان‌ها و کیفیت مدیریت است و نشانگر قابلیت توسعه یافتن و پیشرویی سازمان‌هاست. امروزه هیچ سازمان موفقی وجود ندارد مگر اینکه دارای ساختار آموزش مناسبی باشد، چراکه آموزش در سازمان به توسعه دانش، حرفه‌ای و تخصصی کردن آن از طریق نشر توانایی‌ها و دانایی‌ها منجر می‌شود.

مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی ـ نیز با بیان اینکه سازمان‌های متعالی، برنامه‌های آموزش و توسعه را به نحوی تدوین می‌کنند تا کارکنان به رشد معنوی، مهارت‌ها و توانمندی‌های مورد نیاز آتی سازمان دست یابند، اظهار کرد: بانک دی با هدف توسعه سرمایه انسانی و متناسب با استانداردهای روز دنیا در دو سال اخیر اقدام به سرمایه‌گذاری و توسعه فعالیت‌های حوزه آموزش و بهسازی کارکنان کرده است.

به گفته وی جهت‌گیری استراتژیک فعالیت‌های آموزش بانک، فرآیند محور بودن امور آموزش و بهسازی و پیاده سازی کلیه فرآیندها در بستر نرم‌افزار، تدوین ساختار صحیح آموزشی و نظام‌مند شدن فعالیت‌های آموزشی، افزایش کیفیت و کمیت برنامه‌های آموزشی و افزایش اثربخشی دوره‌های آموزشی را می‌توان از عوامل موفقیت بانک دی در حوزه آموزش دانست.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.