حمایت بانک سامان از صعود پرافتخارترین کوهنورد کشور

حمایت بانک سامان از صعود پرافتخارترین کوهنورد کشور

سه‌شنبه, فوریه 7, 2017 - 10:59 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

حمایت بانک سامان از عظیم قیچی ساز پرافتخارترین کوهنورد کشورمان برای صعود به آخرین قله هشت هزار متری هیمالیا به امضا رسید.

به گزارش دیوان اقتصاد، قیچی ساز تاکنون به ۱۳قله بالای 8 هزار متری هیمالیا بدون استفاده از کپسول اکسیژن صعود کرده است و با حمایت بانک سامان برای فتح قله ۸۵۱۶متری لوتسه حرکت خواهد کرد تا نام ایران را به‌عنوان یکی از معدود کشورهای فاتح تمام این قلل به ثبت برساند.
بر اساس این گزارش، مراسم امضای این قرارداد پانزدهم بهمن ماه در حاشیه مراسم پایانی جشنواره طراحی کارت هدیه سامان به امضای فریده گرامی نژاد عضو هیات‌مدیره بانک سامان و عظیم قیچی ساز رسید.
قیچی ساز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: افتخار می‌کنم با حمایت بانک سامان بتوانم حرکت جاودانه‌ای را به سرانجام برسانم و پرچم ایران را در قله لوتسه بالا ببرم و نام کشورمان را وارد باشگاه 8هزارتایی‌ها کنم.
عضو تیم ملی کوهنوردی کشورمان به شرایط سخت این صعود اشاره کرد و گفت: شرایط جوی در ارتفاع بالاتر از 8 هزار متر بسیار سخت و طاقت‌فرساست و خدا را شاکرم که این توانایی را به من داده تا بتوانم بدون کپسول اکسیژن به آخرین قله از این مجموعه قلل صعود کنم و برای کشورم افتخار بیافرینم.
این گزارش حاکی است، عظیم قیچی‌ساز از سال 1381 صعود‌های برون‌مرزی خود را آغاز کرده است و به‌عنوان پرافتخارترین کوهنورد ایرانی تاکنون 13 قله بالای 8 هزار متر جهان زیر را فتح کرده و بهار سال آینده با حمایت بانک سامان، به قله لوتسه به‌عنوان تنها قله باقی‌مانده از این گروه صعود خواهد کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.