سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران بزرگترین تولید کنندگانL.A.B در جهان

با انجام طرح توسعه صورت می گیرد ؛

سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران بزرگترین تولید کنندگانL.A.B در جهان

دوشنبه, فوریه 13, 2017 - 10:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نجارزاده نماینده بانك صنعت و معدن در مجمع شركت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران گفت: با انجام طرح توسعه این شركت، ١٠٠ هزار تن به ظرفیت موجود تولید الكیل بنزن خطی(L.A.B) افزوده خواهد شد كه شركت یاد شده را به یكی از بزرگترین تولید كنندگان (L.A.B) دنیا تبدیل می كند.

به گزارش دیوان اقتصاد، وی در مجمع عمومی سالیانه شركت سرمایه گذاری شیمیایی ایران كه در تاریخ ٢٤ بهمن ماه سال جاری با حضور اكثریت سهامداران، اعضای هیات مدیره ، مدیرعامل ، حسابرس قانونی ، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد ازاظهار نظر مطلوب حسابرس قانوی از عملكرد مالی این شركت یاد كرد.
نجارزاده در ادامه با تاكید بر این كه شركت یاد شده همواره از شركت های دوستدار محیط زیست بوده و با بازسازی و نوسازی فرایندها و خطوط فنی خود به این مهم جامه عمل پوشانده اعلام كرد شركت سرمایه گذاری شیمیایی ایران در راستای خرید دانش فنی در ارتباط با طرح توسعه خود با شركت یونیورسال اویل پروداكتس(U.O.P) به عنوان یكی از شركت های مطرح در زمینه توسعه و انتقال فن آوری های مرتبط با پالایش نفت ، پردازش گاز و تولید محصولات شیمیایی قراردادی منعقد كرد.
گفتنی است با خرید دانش فنی یاد شده یكی از فرایندهای قدیمی تولید ( L.A.B )از چرخه تولید حذف و موجب افزایش صادرات این محصول به بازار كشور های اروپایی خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.