نصب ۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان از سوی شعب بانک دی

نصب ۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان از سوی شعب بانک دی

جمعه, مارس 4, 2016 - 13:47 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

معاون امور شعب بانک دی با ابراز رضایت از شرایط مطلوب دستگاه‌های POSاز نصب حدود ۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان از سوی شعب بانک خبر داد.

معاون امور شعب بانک دی با ابراز رضایت از شرایط مطلوب دستگاه‌های POSاز نصب حدود ۱۲۰۰ دستگاه کارتخوان از سوی شعب بانک خبر داد.

به گزارش بانک و اقتصاد به نقل از ایستانیوز، رشد منابع، مصارف و آمایش دستگاه‌های کارتخوان در جلسه‌ای با حضور معاون امور شعب، سرپرستی‌ها و رییس شعبه مرکزی بانک دی بررسی شد.

 در این جلسه مهدی قاسمی ـ معاون امور شعب ـ با بیان رویکرد و رفتار انگیزشی و انرژی بخش در مواجهه با شعب، بر ایجاد حس رقابت مثبت میان کارکنان تأکید کرد و گفت: با توجه به حساسیت پیش رو در ماه‌های پایانی سال، کارکنان و روسای شعب علاوه بر اهتمام بیش از پیش نسبت به وضعیت منابع و مصارف، در زمینه مدیریت بهینه معوقات شعب با تعامل سازنده با مشتریان بر پیگیری روزانه توجه جدی داشته باشند.

 وی با اشاره به تعداد پرونده‌های معوق در شعب و با عنایت به ساعت کاری ابلاغ شده از 25 دی ماه، یکی از عمده وظایف شعب پس از اتمام ساعت روزانه را رسیدگی و بررسی مطالبات دانست و رصد آن را از سرپرست‌ها و کارشناسان خواستار شد.

 معاون امور شعب همچنین از افزایش سطح اختیارات مطابق خط مشی ابلاغی خبر داد و تأکید کرد: قابل تأمل است که هیچ پرونده‌ای صوری نباشد و در چارچوب غیرشرعی عمل نشود.

 قاسمی در ادامه با بیان شرایط مطلوب دستگاه‌های   POSو دریافت آن از نصب حدود 1200 دستگاه کارخوان از سوی شعب خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر نارضایتی در این زمینه دریافت نشده است.

 وی با اشاره به اینکه نصب هر دستگاه POS به منزله وصل کردن بانک به یک جریان افزایش ورود نقدینگی نصیب بانک و پذیرندگان و مشتریان است، افزود: هر چه این سرمنشاء فعالتر باشد، مطلوبیت بالاتری نصیب بانک خواهد شد و همچنین ارزش افزوده برای پذیرندگان و رضایتمندی برای مشتریان ایجاد خواهد کرد لذا می بایست مسیر خدمات سهل تری را فراهم سازیم.

 در این جلسه فرشید گوهری ـ کارشناس امور شعب ـ با ارائه توضیحاتی درباره وضعیت دستگاه‌های  POS، چهار شرکتی را که بانک دی در حال حاضر با آنها همکاری دارد به شرح زیر معرفی کرد: شرکت آسان پرداخت پرشین(آپ)، مشارکت در نصب دستگاه وریفون، شرکت مبنا کارت آریا، مشارکت در نصب دستگاه‌هایENJENICO ، شرکت تجارت الکترونیک پاسارگاد برای مشارکت در POS بی‌سیم و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، مشارکت در نصب دستگاه‌ها در شهرستان‌ها.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.