بانك سرمايه كارآفرين برتر ششمين جشنواره تجليل از كارآفرينان شد

بانك سرمايه كارآفرين برتر ششمين جشنواره تجليل از كارآفرينان شد

شنبه, مارس 5, 2016 - 15:31 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

بانك سرمايه عنوان كارآفرين برتر را از ششمين جشنواره سالانه تجليل و تكريم از كارآفرينان و مديران اشتغالزاي كشور دريافت كرد.

بانك سرمايه عنوان كارآفرين برتر را از ششمين جشنواره سالانه تجليل و تكريم از كارآفرينان و مديران اشتغالزاي كشور دريافت كرد.

 به گزارش بانک و اقتصاد، در ششمين جشنواره تجليل از كارآفرينان و تكريم از مديران اشتغالزاي كشور كه 13 اسفند ماه با هدف تقدير از كارآفرينان كشور و تاكيد بر جايگاه والايشان، در محل سالن همايش‌هاي بين المللي صدا و سيما برگزار شد، از جمعي از فعالان حوزه اشتغال و كارآفريني قدرداني به عمل آمد كه طي آن تنديس و لوح جشنواره به عليرضا حيدر آبادي پور، مديرعامل بانك سرمايه اعطا شد.

 در اين همايش عليرضا حيدرآبادي پور در سخناني فضاي كسب و كار را از شاخص هاي تعيين كننده وضعيت اقتصادي هر كشور دانست و اظهار داشت:تاثير فضاي كسب و كار مساعد، بر افزايش جذب سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي، ايجاد اشتغال و رشد توليد ناخالص داخلي مشهود است.اصلاح فضاي كسب و كار و بهبود شاخص هاي مزبور در عرصه جهاني نه تنها گامي مثبت و اساسي در جهت تقويت جنبه مشاركت بخش خصوصي در عرصه اقتصاد و ارتقاء سطح اشتغال و توليد در كشور محسوب  مي شود بلكه به طور قطع از جمله مهم ترين شاخص ها براي ورود به كشور ميزبان و شرط لازم براي ارتقا و تسهيل جريان ورود فناوري به كشور است.

 حيدرآبادي پور افزود:آزاد بودن و شفافيت قيمت ها، رقابتي بودن بازار و حفظ حقوق مالكيت شروط لازم براي فعاليت اقتصادي بخش خصوصي و كارا بودن اقتصاد و فضاي كسب و كار است.

  مديرعامل بانك سرمايه در پايان به راهبردهاي دولت تدبير و اميد در شرايط پسابرجام جهت بهبود وضعيت اقتصاد كشور اشاره كرد و گفت: تصميم گيري هاي اقتصادي عقلاني، مهار تورم، كنترل نقدينگي، جذب سرمايه هاي خارجي، بازكردن دروازه هاي تجارت، اقتصاد و بانكداري بين الملي،نوسازي صنايع كوچك، سرمايه گذاري در بخش توليد، ورود تكنولوژي روز به كشور و ايجاد ظرفيت هاي مناسب در توليد محصولات صنعتي از جمله راهبردهاي دولت در جهت بهبود شرايط اقتصادي و وضعيت كسب كار در كشور است كه اميدوارم با همكاري و تلاش همه جانبه بتوانيم وضعيت اشتغال را در كشور بهبود بخشيم.

 شايان ذكر است ششمين جشنواره تجليل و تكريم كارآفرينان و مديران اشتغالزاي كشور با حضور عباس عراقچي، معاون وزير امور خارجه، بهروز كمال وندي، سخنگو و معاون امور بين الملل، حقوقي و مجلس سازمان انرژي اتمي كشور، عيسي منصوري، معاون توسعه كارآفريني و اشتغال وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، كار آفرينان برتر كشور، توليد كنندگان و جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برگزار شد و در پايان با اهداي لوح تقدير به توليدكنندگان و كارآفرينان و معرفي فعاليت هاي آنان در زمينه اشتغالزايي قدرداني به عمل آمد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.