کمک نقدی2 میلیارد ریالی بیمه البرز به سازمان بهزیستی

کمک نقدی2 میلیارد ریالی بیمه البرز به سازمان بهزیستی

دوشنبه, مارس 7, 2016 - 13:14 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و در اقدامی کم نظیر، با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران اهدا کرد.

شرکت بیمه البرز در آستانه سال نو و در اقدامی کم نظیر، با هدف حمایت از خانواده های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم و هدایای نوروزی را به خانواده های دارای دو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران اهدا کرد.

به گزارش بانک و اقتصاد ، این شرکت در پایان سال جاری به جای اهدای سررسید، تقویم و هدایای تبلیغاتی، گواهی مشارکت در این امر خیر را که به تایید سازمان بهزیستی استان تهران رسیده است به مشتریان خود ارسال می‌کند.

بر اساس این گزارش، قائم مقام مدیر عامل بیمه البرز به همراه معاون فنی و مدیر روابط عمومی این شرکت ضمن دیدار با مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران ، از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شهید قدوسی بازدید و چکی به مبلغ دو میلیارد ریال به آن سازمان اهدا کرد.

در این بازدید، مجید نادری، قائم مقام مدیر عامل بیمه البرز با قدردانی از عملکرد سازمان بهزیستی در حمایت از کودکان بی سرپرست، معلول و خانواده های بی‌سرپرست، اظهار کرد: سازمان بهزیستی بدون شک وظیفه دشواری دارد و بیمه البرز با اهدای این مبلغ قصد مشارکت در امر خداپسندانه کمک به نیازمندان داشته و امیدوار است اقدام این شرکت موجب ترویج این امر خیر و وارد شدن سایر شرکت ها و نهادها در این حوزه شود.

احمد صفرزاده،‌ معاون فنی بیمه البرز نیز در این جلسه تاکید کرد: بیمه البرز با قدمت بیش از 56 سال خدمت به هموطنان، از ابتدای تاسیس مقید به انجام تکالیف حرفه ای بر مبنا و پایه عقاید مذهبی و اجتماعی است و این امر در رفتار و کردار کارکنان و مدیران بیمه البرز ساری و جاری بوده و هست.

وی افزود:‌ خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به مستمندان را که از سوی اولیای دینی ما نیز به آن تاکید و توصیه شده است،‌ نصیب بیمه البرز کرد.

احمد دلبری،‌ مدیر کل سازمان بهزیستی استان تهران نیز در این بازدید با قدردانی از کارکنان و مدیران ارشد بیمه البرز  به خاطر نگاه ویژه این شرکت به حوزه بهزیستی و کاهش آسیب‌های اجتماعی،‌ گفت:‌ استان تهران به خاطر گستردگی جمعیتی نسبت به استان های دیگر کشور به لحاظ  آسیب های اجتماعی وضعیت نامناسب‌تری دارد بنابراین یکی از سیاست های بهزیستی استان تهران در قالب مسوولیت های اجتماعی نهادها و سازمان ها تعریف شده است چون نیاز سازمان بهزیستی استان تهران به قدری است که نیازمند یاری سازمان ها و نهادهای غیرانتفاعی است.

وی افزود:‌خوشبختانه این اتفاق رخ داده است و سازمان های غیر دولتی همچون بیمه البرز سازمان بهزیستی را به عنوان یک سازمان امین انتخاب کرده‌اند و بخشی از مسوولیت اجتماعی بهزیستی را عهده دار شده اند.

وی تاکید کرد:‌ اتفاق خوب و فرخنده ای است که سازمان ها و نهادها به سمت و سویی سوق بیابند که در آستانه سال نو به کمک مستمندان و نیازمندان بشتابند.

این گزارش حاکی است،‌ اداره کل بهزیستی استان تهران با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بیمه البرز و بیمه گزاران این شرکت بابت حمایت از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی قدردانی کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.