بخشودگی ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده جرائم دیرکرد تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون

بخشودگی ۴ هزار و ۸۰۰ پرونده جرائم دیرکرد تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر از بخشودگی ۴هزار و ۸۰۰ پرونده جرائم دیرکردتسهیلات زیر صد میلیون تومان خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد ، محمد حسن رزاقی منش در نشست خبری درباره میزان تسهیلات پرداختی شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر، اظهار داشت: جمع کل تسهیلات پرداختی از سوی شعب این بانک در سال ۹۵، ۱۵ هزار و ۷۳ فقره تسهیلات به ارزش ۴، ۸۸۰، ۷۸۴ میلیون ریال و همچنین تعداد ۱۱هزار و ۷۴۹ فقره به ارزش ۳، ۶۵۵، ۷۲۷ میلیون ریال تا دی ماه سال جاری بوده است.
وی افزود: در بخش تسهیلات ازدواج زمان انتظار متقاضیان به یک روز کاهش یافته و طی ده ماهه امسال ۱۶۲۹ فقره تسهیلات به ارزش ۱۶۸، ۶۰۰ میلیون ریال به زوجین متقاضی پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه طولانی ترین مرز آبی در استان بوشهر قرار دارد، گفت: بزرگترین منابع نفت و گاز در استان بوشهر قرار دارد و این استان، پایتخت انرژی نیز نامیده می شود.
رزاقی منش ادامه داد: عمده ترین تولیدات استان بوشهر گندم، نخیلات، میگو و گوجه فرنگی فرنگی خارج از فصل است.
وی با تاکید براینکه عمده ترین تولیدات استان حول محور این چهار محصول است، افزود: البته پرورش مرکبات هم در این استان داریم که بسیار محدود است.
این مقام مسئول اظهار داشت: در کشت گوجه فرنگی خارج از فصل، حدود ۱۳ هزار هکتار گوجه فرنگی کشت و حدود ۶۰۰ هزار تن گوجه فرنگی در سال صادر می شود.
وی افزود: ۲۴۰ واحد مرغداری در استان در حال فعالیت هستند و تولید مرغ به دلیل شرایط جوی و آب و هوا بسیار حساس است و تولید این مرغداری ها حدود ۳۱ هزار تن است.
وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد میگو پرورشی کشور در استان بوشهر تولید می شود، توضیح داد: امسال ۱۳ هزار و ۵۰۰ تن میگو پرورشی در استان تولید شده که ۸۰ درصد آن به کشور های دیگر با واسطه صادر می شود و ارز آوری ۶۰ میلیون دلاری برای کشور خواهد داشت.
مدیر شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر با اشاره به اینکه قدمت بانک کشاورزی به سال ۱۳۴۲ در برازجان و بوشهر برمی گردد، افزود: در حال حاضر ۳۵ شعبه در استان در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به طرح پرورش ماهی در قفس گفت: بزرگترین مرکز ماهی در قفس در استان بوشهر قرار دارد، این طرح دارای بخش تکثیر، پرورش و بسته بندی است که ارزش این طرح ۶۵۰ میلیارد ریال است.
رزاقی منش در ادامه درباره فعالیت های الکترونیک بانک‌، توضیح داد: بانک کشاورزی در حوزه بانکداری الکترونیک از بانک های پیشرو است و بررگترین سیستم بانکداری جامع یا Core banking را در سیستم بانکی دارد. در حاضر بانک کشاورزی با ۵۱ دستگاه خودپرداز و ۴۱۸۹ هزار فقره تراکنش و همچنین ۱۰ هزار دستگاه پایانه فروش با ثبت ۲۹ میلیون تراکنش در ده ماهه سال جاری حضور چشمگیری در بازار استان دارد.
وی درباره مسئولیت اجتماعی بانک گفت: سال ۹۴ حدود یک میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شد و در سال ۹۵ نیز ۹۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان پرداخت شد و بسیاری دیگر از فعالیت ها که در قالب مسئولیت اجتماعی بانک انجام شده است.
رزاقی منش درباره بخشودگی جرائم دیرکردتسهیلات زیر صد میلیون تومان گفت: سال گذشته ۴هزار و ۸۰۰ پرونده تعیین تکلیف شد و امسال نیز این اقدام ادامه دارد. همچنین سال گذشته نیز ۴۴۰ میلیارد ریال به بنگاه های نیمه تعطیل پرداخت شد و امسال نیز ۱۷۰ میلیارد ریال به ۳۲ طرح پرداخت شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.