اعتماد مشتريان بزرگترين سرمايه بانک اقتصادنوين است

مديرعامل بانک اقتصادنوين:

اعتماد مشتريان بزرگترين سرمايه بانک اقتصادنوين است

چهارشنبه, فوریه 14, 2018 - 10:47 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

مديرعامل بانک اقتصادنوين: اعتماد مشتريان بزرگترين سرمايه بانک اقتصادنوين استمديرعامل بانک اقتصادنوين در جمع کارکنان سرپرستي و شعب منطقه سه تهران گفت: با هدف تسريع در ارايه خدمات و افزايش ضريب رضايت‌مندي مشتريان تقويت و توسعه سرپرستي‌هاي مناطق در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دیوان اقتصاد، عليرضا بلگوري مديرعامل اين بانک، در جمع مسئولان و کارکنان اين سرپرستي، افزود: با اجراي اين طرح اختيارات سرپرستي‌هاي شعب تهران و استان‌ها افزايش خواهد يافت که اين مهم به در نهايت به چابک‌سازي فرآيندها و تسريع در تصميم‌گيري‌هاي بانک منجر خواهد شد.

وي ممارست و پيگيري امور توسط شعب را از جمله عوامل موفقيت بانک توصيف کرد و گفت: همکاران نبايد براي پيگيري امور مربوط به مشتريان به مکاتبات کلي بسنده کنند، بلکه لازم است با پيگيري‌هاي مستمر زمينه حصول نتيجه نهايي را فراهم کنند. وي با اشاره به اينکه بانک اقتصادنوين به عنوان نخستين بانک خصوصي کشور توانسته در سال‌هاي فعاليت خود اعتماد مشتريان را جلب کند، گفت: اعتماد مشتريان سرمايه ارزشمندي است که همه ارکان بانک بايد براي حفط اين سرمايه بکوشند.

بلگوري گفت: بانک اقتصادنوين در طول سال‌هاي گذشته همواره بر پياده‌سازي دقيق دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي صادره توسط نهادهاي نظارتي و ذي‌صلاح تاکيد داشته و اين موضوع براي همه مشتريان لازم‌الاجرا بوده است.

وي همچنين به نقش تعيين‌کننده همکاران شعب در معرفي خدمات و محصولات جديد اشاره و تاکيد کرد، همکاران پيشنهادهاي خود در خصوص محصولات و خدمات جديد منطبق بر نياز مشتريان را ارايه کنند.

پيش از سخنان مديرعامل بانک اقتصادنوين، اسماعيل آروبندي سرپرست منطقه سه تهران بانک اقتصادنوين گزارشي از وضعيت شعب تحت پوشش اين سرپرستي ارايه کرد. در اين مراسم علاوه بر جمعي از مديران ارشد بانک حسين کريمخان ‌زند مديرعامل شرکت بيمه نوين و حسن خورسند مديرعامل شرکت خدمات و پشتيباني اقتصادنوين نيز حضور داشتند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.