طرح حفاظت از داده‌های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات

طرح حفاظت از داده‌های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات

چهارشنبه, فوریه 14, 2018 - 11:30 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

عضو کمیسیون صنایع و معادن،گفت: طرح حفاظت از داده‌های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد که در خصوص حفاظت از اطلاعات خصوص افراد در فضای مجازی است.

به گزارش دیوان اقتصاد،رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، درخصوص طرح حفاظت از داده‌های فضای مجازی، اظهار داشت: طرح حفاظت از داده‌های فضای مجازی در دستور کار کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد که در خصوص حفاظت از اطلاعات خصوص افراد در فضای مجازی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اخبار آمده بود که طرح حفاظت از اطلاعات تلفن همراه در دستور کار است که اینگونه نبوده، گفت: این طرح حفاظت از تمامی داده‌ها و اطلاعات اشخاص در فضای مجازی را شامل می‌شود و از آنها حفاظت می‌کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی افراد و مراکز آدرس ، جنسیت، شماره تلفن و دیگر اطلاعات افراد را در دارند و به صورت مثتال با تفکیک سن و یا منطقه زندگی در اختیار شرکت‌ها می‌گذارند، ادامه داد: این مسئله تنها به منظور پیامک‌های تبلیغاتی نیست بلکه از آنها استفاده‌های دیگری می‌شود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.