در قالب هزار سبد غذایی ؛عیدانه بیمه البرز به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا شد

در قالب هزار سبد غذایی ؛عیدانه بیمه البرز به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا شد

شركت بيمه البرز با هدف حمايت از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي سال 1397خود را در قالب یک هزار سبد غذایی  به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

 

به گزارش دیوان اقتصاد، قائم مقام مدیرعامل و معاون توسعه منابع و پشتیبانی این شرکت با حضور در دفتر ریاست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، چک یک میلیارد ریالی عیدانه شرکت بیمه البرز به هموطنان آسیب دیده در حادثه زمین لرزه کرمانشاه را به این سازمان اهدا کرد.

مجید نادری در آیین اهدای یکهزار سبد غذایی عیدانه بیمه البرز به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، گفت: خدا را شاکریم که این توفیق نصیب بیمه البرز شد تا با مشارکت در طرح فرشتگان رحمت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در آستانه سال نو، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي سال 1397 بیمه البرز را به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور اهدا کند.

قائم مقام مدیرعامل بیمه البرز، افزود: البته بیمه البرز بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه، ‌کمک های خود را در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به منطقه زلزله زده ارسال کرده بود.

وی اظهار داشت: بیمه البرز در دو سال گذشته بودجه هدایای نوروزی خود را در قالب طرح های مختلف انسان‌دوستانه به سازمان بهزیستی اهدا کرد اما سال جاری با توجه به رویداد زلزله کرمانشاه و نیازسنجی انجام شده، بودجه سال جاری به سازمان هلال احمر که از ابتدای حادثه تا کنون در حال خدمت رسانی به هموطنان کرمانشاهی است، اهدا شد.

در این آیین همچنین حبیب درگاهی، سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر با قدردانی از اقدام فرهنگی شرکت بیمه البرز و اختصاص بودجه هدایای نوروزی این شرکت به حادثه‌دیدگان زلزله غرب کشور، گفت: ارزش معنوی این اقدام فراتر از ارزش مادی آن است چون این اقدام فرهنگی می‌تواند برای سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها الگو قرار گیرد

این گزارش حاكي است، طی چند سال متوالی گذشته شركت بيمه البرز با هدف حمايت از خانواده‌هاي كم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزيستي، بودجه تخصيصي انتشار و توزيع سررسيد، تقويم و هداياي نوروزي را به خانواده‌هاي دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزيستي در استان تهران و همچنین خانواده های کم بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.