آمادگی کامل شعب بانک ملی ایران برای خرید ارز صادرکنندگان

آمادگی کامل شعب بانک ملی ایران برای خرید ارز صادرکنندگان

مدیرعامل بانک ملی ایران اعلام کرد: همه شعب این بانک برای خرید ارز صادرکنندگان آمادگی کامل دارند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محمدرضا حسین زاده که در جمع کارکنان اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی سخن می گفت، با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل بانک مرکزی هیچ محدودیتی در تامین ارز واردکنندگان و نیز خرید ارز حاصل از صادرات وجود ندارد، به موضوع تفاهمنامه سوآپ ارزی میان ایران و ترکیه اشاره و خاطر نشان کرد: به زودی اقدام مهم دیگری در حوزه تبادلات بانکی میان ایران و ترکیه با عاملیت بانک ملی ایران پیاده سازی خواهد شد که بخش قابل توجهی از مشکلات این حوزه را برطرف می کند.

وی با بیان اینکه منطقه آذربایجان شرقی از لحاظ استانداردهای بانکی به ویژه نسبت مطالبات معوق به کل مانده تسهیلات پرداختی وضعیت بسیار مطلوبی دارد، اظهار کرد: منطقه آذربایجان شرقی به ویژه شهر تبریز جایگاه ویژه ای در نظام بانکی و کشور ما دارد و به همین دلیل بانک ملی ایران حضور ویژه ای برای مشارکت در رویداد تبریز 2018 داشته است.

مدیرعامل بانک ملی ایران در ادامه به لزوم توسعه بانکداری کارمزد محور با استفاده از ابزارهایی مانند صدور کارت هدیه، ضمانتنامه بانکی، ال سی داخلی و خارجی و افزایش منابع ارزان قیمت بانکی اشاره کرد و گفت: هیچ شعبه بانکی نباید زیان ده باشد بنابراین همه باید از هوش تجاری خود برای هر چه بیشتر کردن سود بانک استفاده کنند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه شبکه بین الملل بانک ملی ایران در نظام بانکی کشور حرف اول را می زند، عنوان کرد: مشتری مداری در بانک ملی ایران حرف اول را می زند بنابراین باید از همه ظرفیت ها برای حفظ احترام مشتری استفاده کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بانک ملی ایران اکنون یک بانک مدرن و پیشرفته است به طوری که سوپر محصول بام و پیام رسان بله به عنوان تنها پیام رسانی که قابلیت ارایه خدمات بانکی را دارد، در نظام بانکی کشور بدون رقیب هستند.

در این مراسم محمد سلطانی سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان شرقی نیز گزارشی از عملکرد این اداره امور شعب ارایه کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.