پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بیمه آرمان به مناسبت روز بیمه

یک‌شنبه, دسامبر 2, 2018 - 10:32 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

علیرضا بیانیان مدیرعامل بیمه آرمان در آستانه ۱۳ آذر روز بیمه؛ این روز ملی را به همکاران آرمانی خود و کلیه تلاشگران و فعالان صنعت بیمه تبریک گفت.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،متن پیام به این شرح است:

سیزدهم آذر "روز بیمه" فرصتی است مغتنم برای وفاق ملی و هم افزایی در صنعت بیمه وگام برداشتن در مسیر تدبیر و امید تا اهالی این صنعت به عنوان مظهر آرامش و اطمینان و تضمین کننده امنیت روانی جامعه، اقدامات و دستاوردهای خود را بازنشر نمایند و با استفاده از فرصت ها و تجارب گذشتگان، افق روشن تری برای خود ترسیم کنند و با نوآوری و خلاقیت، نوید بخش آینده ای روشن برای احاد مردم و فعالان اقتصادی باشند.

مایه افتخار است که شرکت بیمۀ آرمان نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ این صنعت، برای رسیدن به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور، همواره نقش آفرین بوده و با رعایت اصول بیمه گری و مشتری‌ مداری، تلاش

می کند با بهره گیری از دانش فنی و پرهیز از رقابت ناسالم، خدمات مطلوب و شایسته ای به بیمه‌گذاران خود ارائه و نقش سازنده ای در رشد و توسعه صنعت بیمه ایفا نماید.

ضمن تقدیر از تلاش های ارزشمند و نویدبخش تمامی همکارانم در شرکت بیمه آرمان، روز بیمه را به ایشان و تمامی فعالان صنعت بیمه که با رعایت و حفظ حقوق بیمه گذاران، موجبات آرامش و امنیت خاطر آنان را فراهم می سازند، تبریک می گویم و سعادت و سربلندی همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه بیمه را از خداوند متعال خواستارم.

علیرضا بیانیان

 




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.