بیمه رازی به دنبال ارتباط بین بازار بیمه و بازار سرمایه و بازار پولی است

بیمه رازی به دنبال ارتباط بین بازار بیمه و بازار سرمایه و بازار پولی است

بیمه رازی با ایجاد یک مرکز دیجیتال از مشاغل نوآورانه حمایت و برای این اشتغال، ارزش ایجاد می کند.

 

به گزارش دیوان اقتصاد،مجید بختیاری، مدیر عامل بیمه رازی پیرامون فعالیت ها و محصولات این شرکت گفت: امیدوارم بیمه رازی به عنوان یک شرکت صد درصد خصوصی بتواند با رویکرد نوآورانه و خلاقانه کیفیت خوبی را در مدیریت ایجاد کند.

بختیاری در ادامه با اشاره به برنامه های بیمه رازی برای بیمه زندگی تصریح کرد: تمامی شرکت های بیمه با یک برنامه خاص پیش می روند و بیمه رازی به دنبال انجام یک کار اصولی و ارتباط بین بازار بیمه و بازار سرمایه و بازار پولی است، تا در این راستا بتوانید خدمات جدیدی ارائه کند ولی عملیاتی شدن این امر کار چندان ساده ای نیست و موفقیت در این راه نیازمند راهکارهای جدی است.

وی با بیان فعالیت این شرکت بیمه در صدور انواع بیمه نامه گفت: در بحث صدور بیمه های حمل و نقل تا حدودی فعال شده ایم و تمایل زیادی به فعالیت در بخش حمل و نقل هوایی و مسائل مرتبط به بیمه های اتکایی نیز داریم؛ به علاوه در زمینه بیمه های اتکایی ظرفیت مناسبی در بیمه رازی وجود دارد و از بابت افزایش سرمایه نیز اقدامات موثری در این بیمه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: در آینده نه چندان دور شنیده شدن خبرهایی از همکاری بیمه رازی و بورس برای ایجاد ابزارهای مالی خوشایند خواهد بود و رابطه خوبی بین این بیمه و بازار سرمایه ایجاد می کند.

مدیر عامل بیمه رازی در توضیح برنامه شرکت تحت مدیریت خود در حوزه صدور بیمه های آنلاین، خاطر نشان کرد: در بحث بیمه های مجازی اقدامات خوبی در بیمه رازی صورت گرفته که یکی از این موارد حمایت از استارتاپ ها است؛ در این راستا قرار است هم برنامه ای برای توسعه دیجیتال در شرکت داشته باشیم و به علاوه با ایجاد یک مرکز برای این مشاغل جدید از نوآوری آن ها حمایت و برای این اشتغال ارزش ایجاد کنیم.

وی در خصوص عرضه ارز دیجتیال و نقش آن در صنعت بیمه نیز اظهار نظر کرد و  گفت: عرضه ارز دیجیتال در حد پژوهش و تحقیقات خوب است و من به این طرح علاقه دارم ولی عملی شدن بلاک چین در حد مطالعات اولیه بوده و عملیاتی نخواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.