بازدید مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از کارخانه تراکتورسازی تبریز

بازدید مدیر عامل بانک مهر اقتصاد از کارخانه تراکتورسازی تبریز

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد به همراه معاون پشتیبانی و مهندسی بانک در سفر به استان آذربایجان شرقی از کارخانه تراکتورسازی تبریز بازدید به عمل آورد.

به گزارش دیوان اقتصاد، سید ضیاء ایمانی – مدیر عامل این بانک – در این بازدید طی نشست با مدیر عامل کارخانه تراکتور سازی ضمن بررسی راه های افزایش تعاملات و همکاری های دو جانبه، ابراز داشت: امکانات و توانمندی های این کارخانه به عنوان یک واحد بزرگ ملی در حدی است که می تواند میزان وابستگی کشور به بازارهای خارجی را کاهش دهد .
ایمانی تولید و اشتغال را از ضرورت های اجتناب ناپذیر توسعه اقتصاد دانست و ابراز داشت: صنعتگران مهم ترین رکن تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند و بانک ها ابزاری برای رونق و گردش متناسب اعتبار، لذا حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی سهم موثری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار دارد.
وی با بیان اینکه سیاست های اعتباری بانک مهر اقتصاد با طراحی محصولات جذاب و متنوع بر مبنای حمایت از تولید و اشتغال تدوین شده، خاطر نشان کرد: افزایش تولید ملی و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی کشور مصداق بارز اجرای فرامین مقام معظم رهبری است که امیدواریم با مشارکت تمامی دستگاه های ذیربط شاهد تحقق آن باشیم.
در ادامه ابراهیمی مدیر عامل کارخانه تراکتور سازی با تشریح اقدامات و برنامه های این واحد صنعتی، گفت: کارخانه تراکتورسازی با دستیابی به تکنولوژی ساخت انواع تراکتور با تامین ۹۵ درصد نیازهای داخلی، مازاد محصولات خود را به بازارهای خارجی صادر می کند که امیدواریم با حمایت بانک ها این روند با قدرت و قوت استمرار یابد.

گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی، ۲۳ نوع محصول در توان و مدلهای تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل تولید می کند و به تازگی خط تولید تراکتور ITM470 نیز در این مجموعه راه اندازی شده است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.