نشست مجلس با نمایندگان دولت؛SPV می‌تواند مراودات را تسهیل کند

نشست مجلس با نمایندگان دولت؛SPV می‌تواند مراودات را تسهیل کند

چهارشنبه, فوریه 6, 2019 - 09:06 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از لزوم برگزاری نشستی با مسئولان بانک مرکزی و وزارت خارجه برای بررسی آخرین وضعیت SPV خبر داد.

به گزارش دیوان اقتصاد,سیدحسن حسینی شاهرودی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به آخرین وضعیت SPV گفت: به آینده اینگونه روابط با توجه به سوابق و بدعهدی اروپایی ها خوشبین نیستم. نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون اروپایی ها در بسیاری مواقع از رفتار آمریکا تبعیت داشته اند، افزود: SPV فصل جدیدی بوده که از طریق آن اروپایی ها از ما برای برجام وقت گرفته و به نوعی وقت کشی کنند.
وی با تاکید بر اینکه اگر SPV به نتیجه برسد تسهیل گری در حوزه مراودات بانکی مشهود خواهد بود، تصریح کرد: اما متاسفانه با رویه فعلی پیش بینی می شود اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه در حوزه های غذا و دارو تاکنون اتفاقات خوبی رخ داده است، گفت: باید منتظر باشیم تا در آینده ببینیم با این نوع مراودات تا چه میزان گشایش رخ خواهد داد.
حسینی شاهرودی با تاکید بر اینکه باید در نشستی با مسئولان بانک مرکزی و در صورت امکان وزارت خارجه پیگیر آخرین وضعیت SPV باشیم، افزود: در آینده نزدیک با تشکیل نشستی آخرین وضعیت این نوع مراودات را پیگیر خواهیم بود.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.