برندگان مسابقه «عیدی در دی» اعلام شدند

برندگان مسابقه «عیدی در دی» اعلام شدند

برندگان مسابقه «عیدی در دی» که در قالب جشنواره دی و با هدف شورآفرینی میان مشتریان بانک دی برگزار شد، اعلام شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد؛در این مسابقه که با رویکرد بهره برداری از ظرفیت هم نامی بانک و ماه دی و تقویت جایگاه ذهنی برند در افکار عمومی برگزار شد ، ۴۲۰۰ نفر از مشتریان بانک شرکت کردند.
بر اساس این گزارش، از میان شرکت کنندگانی که پس از دریافت کارت قرعه کشی نسبت به ثبت سریال کارت دریافتی، شماره مشتری و اطلاعات شخصی خود در سامانه اقدام کردند تعداد ۳۳۴۸ نفر موفق شدند به ۵ سوال مرتبط با برند بانک و بانکداری الکترونیک پاسخ صحیح دهند که طی مراسم قرعه کشی با حضور نمایندگان معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ، اداره کل بازرسی، حراست ، امور شعب و بازاریابی و اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی ۳۰ نفر به عنوان برندگان این مسابقه معرفی شدند.
گفتنی است، بانک دی هر سال با فرا رسیدن اولین ماه فصل زمستان اقدام به برگزاری کمپین های دورن و برون سازمانی در قالب جشنواره دی می کند که در سال جاری نیز این جشنواره با سه رویداد « دیدار در دی» ، « عیدی در دی» و « هنرمندی در دی» با جامعه هدف عموم مردم، مشتریان و همکاران گروه مالی دی برگزار شد.
اسامی برندگان در قرعه کشی مسابقه عیدی در دی در وب سایت بانک دی به نشانی http://day24.ir منشرشده است و برندگان می توانند از تاریخ ۰۱/۱۲/۱۳۹۷ جهت دریافت جوایز با ارائه اصل کارت مسابقه به شعب مندرج در سایت مراجعه کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.